Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
PekkabadboyForEver skrev:Falkens Mentala är tyvärr nerlagda. Dock var många fantaster av denna supportergrupp och är fortfarande. Du får vända dig till Sektion Jija helt enkelt, det nya initiativet runt FFF:s läktarkultur. För jag förutsätter att det var Falkens Mentala som du menade när du skrev FM. Skål.
__Adde__ skrev:Hallå! Finns det någon FM-fantast här som dessutom har stenkoll på spelare i A- och U-lag? Maila mig gärna på the_adde@hotmail.com om så är fallet. Lycka till i nästa seriematch, men inte den efteråt ;)
FFF-experten skrev:Ja, vi har kört fast. Tanken kring 3 mittbackar med wingbacks var god men vi får det ju tyvärr inte att funka som det var tänkt. Tränarstaben borde inse att det inte håller att köra på i detta spår. Släpp prestigen, återgå till 4-4-2 och spela enkelt resten av säsongen. Satsa på försvar och snabba omställningar. Håll bollen på marken och sluta lyfta långt. Tycker synd om våra anfallare som bara får hopplösa höjdbollar till sig. Tror fortfarande både på Gustaf och Edi men de måste få bollar på marken att jobba med. Min elva mot Bois (4-4-2-uppställing): Noring Gabbe Tobbe Calle Jacob Söderström Mathisen Björkengren Wede Edi Gustaf Än är det inte kört. Men det krävs seger på torsdag! Kämpa!!
PolitikerPer skrev:Som jag förstått det så är han helt frisk och skadefri, men Noring är ju ett givet förstaval. Varför han inte vaktat stolparna det sista omgångarna är en gåta. Gustav inte avstängd alltså, läge att bänka honom då. Forza Gulvitt
PolitikerPer skrev:Som jag förstått det så är han helt frisk och skadefri, men Noring är ju ett givet förstaval. Varför han inte vaktat stolparna det sista omgångarna är en gåta. Gustav inte avstängd alltså, läge att bänka honom då. Forza Gulvitt
DIF är överallt! skrev:Tjena! Tänkte bara höra med er om Brattberg var skadad/sjuk igår eller om det är så att Noring tagit över 1a-platsen? Allt gott och lycka till framgent! Förutom mot oss ;)
PolitikerPer skrev:Kansliet är ju alltid öppet som Håkan brukar säga och det är bara att knalla dit. Som medlem i föreningen kan man också delta på årsmöte mm äsch framföra sina åsikter och synpunkter. Viktigt att det inte bara blir gnäll på forum. För övrigt håller jag helt med, spelet sen Gustav kom in har inte alls fungerat. Nu är han väl avstängd mot BoIS? Då är det läge för förändring :)
FotbollsFFantast skrev:Sportchef ? Z kanske när Hasse eran/trojkan går?
PolitikerPer skrev:Kansliet är ju alltid öppet som Håkan brukar säga och det är bara att knalla dit. Som medlem i föreningen kan man också delta på årsmöte mm äsch framföra sina åsikter och synpunkter. Viktigt att det inte bara blir gnäll på forum. För övrigt håller jag helt med, spelet sen Gustav kom in har inte alls fungerat. Nu är han väl avstängd mot BoIS? Då är det läge för förändring :)
HMF skrev:Är det någon här på forumet som framför dessa åsikter till klubben, eller skrivs det bara här?
FotbollsFFantast skrev:Hasses efterträdare då? Asbaghi är ju ledig? Axen verkar ju gilla Falkenberg.....kanske har det för bra på Dplay,?? Mattias Lindström? Lokal lösning Mårten Lundqvist/Tuve?
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )