Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 29 | 16 | 7 | 6 | 55 | |
| 4 | 29 | 13 | 9 | 7 | 48 | |
| 5 | 29 | 11 | 10 | 8 | 43 | |
| 6 | 29 | 11 | 10 | 8 | 43 | |
| 7 | 29 | 11 | 8 | 10 | 41 | |
TOTALT 46891 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
FF Kämpa skrev:Finns ju många negativa saker kring matchen igår. Men just alla misstag som leder till målen bakåt blir ju väldigt intressanta och påtagliga - varför sker dem och varför fortsätter dem ske. Nånstans kring dem förlorar man ju både matchen, spelet och hoppet om att vinna.. oavsett om man inte tycker saker som händer inte spelar någon roll, typ 3-0 målet så är det exakt det som tar bort hela möjlighteten att komma ikapp. 2-0 och man får in 2-1 då är det väldigt nära men 3-1 då finns inte chansen för detta lag tyvärr.. de går bara inte så alla misstag spelar verklgien roll, det blir bara ännu mer osäkerhet i laget och på planen så det går inte bara räkna bort något. Det måset verkligen lösas nu av Hasse o övriga.. de får inte fortsätta! Inget är över oavsett förrens matchen är slut, har man den inställningen att matchen redan är över när det skiljer något mål då kommer detta fortsätta Många påpekar ju också att Hasse inte gör byten i rätt tid o lägen och så vidare.. jag håller också med där men framförallt är Hasse för frånvarande från bänken, han hörs inte elelr syns inte när det behövs tyvärr o det kan inte skicka några bra signaler till dem på planen! Behövs nog gå tillbaka till 4-4-2 eller 4-3-3 enligt mig sett till lagets kvaliteter
FFF-experten skrev:Det som bekymrar mig mest är det här långa spelet...Visst ska vi utnyttja vår längd på fasta situationer men i övrigt kan vi inte hålla på att lyfta så många bollar på Nsima Peter. Måste kännas hopplöst som anfallare att bara få höjdbollar att jobba med.
Zackie skrev:När de gäller att hitta guldkornen så måste man ju oxå ge dom chansen o pumpa dom med självförtroende. Melker tex, gjorde de bra i träningsmatcherna o mkt boll i sig, likaså Lorik, e ju inte direkt så att Mathisen o Björken är oersättliga centralt... Sen på målvaktssidan e de inte bra, 2-0 målet kommer Brattberg ut alldeles för sent, 3-0, felplacerad som mot Norrköping i cupen o till viss del 0-2 målet mot KFF, bättre o släppt in straffen o räddat dessa 2 istället, tyvärr ingen som helst jämnhet, kolla Stojan, 40 år, han e stabil! Testa Noring mot Sirius, osäkerheten sprider sig snabbt i laget precis som förra året:( Tobbe e oxå väldigt ojämn, självmålet igår grundas i dålig tajming o teknik, o alla dessa jävla felpassningar från olika håll!!!! Nä hoppas Hasse fixar detta till torsdag, så glömmer vi detta, laget är bättre än de visat sista 2 matcherna, Vi måste dessutom har mer fart i anfallen, framförallt från kanterna, bollen stoppas allt som oftast upp centralt.
Gulfot skrev:Fortfarande obegripligt för mig att vi släppte Östlind. Hans teknik, driv samt näsa för mål hade vi behövt nu!
Gulfot skrev:Fortfarande obegripligt för mig att vi släppte Östlind. Hans teknik, driv samt näsa för mål hade vi behövt nu!
FFF_Klagshamn skrev:Förstår inte hur vissa lägger någon större vikt vid att Brattberg var lite felplacerad vid 3-0. Är som mot Kalmar senast. Är verkligen inte pga honom som vi förlorar idag. Han räddar straffen och även efterföljande retur. Istället är Tobbe på hugget och.. ? Jo lägger in 1-0 åt den grönsvarta pesten istället! Hela laget skämmer ut sig efter noter. Vi förtjänade ingenting idag och 3-0-målet han släppte in spelade ingen roll.
MrHedin skrev:Förvänta dig ett spel som var likt det förra året. ^^ Känslan just nu
FFF_Klagshamn skrev:Kan fan inte sjunka lägre än detta. Kan enbart förbli lika bottenlöst patetiskt isåfall
Brattebobo skrev:Det kan alltid bli sämre. Och bättre.
Visar 1 till 30 ( av 46891 poster )