Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gammelguliganen skrev:Laget vid havet Många har resonerat som om vi inte har någon motivation. Det finns flera skäl till att vara motiverad. Fr a för att vi kommer 8 eller 9 i serien och troligen får ÖSK i cupgruppen därmed. De senaste 50 åren har IFE i princip aldrig vunnet i Örebro och vice versa. Så hemmaseedningen via 8e plats kommer avgöra vem som går vidare från gruppen. Och cupen är enklaste sättet att komma ut i Europa.
Gulfot skrev:Jag har mentalt förberett mig för S1, finns i nuläget inget som talar för att vi ens skulle nå kvalplats.
Fuhling skrev:Intressant det du skriver och frågan är vad som är mest rättvist. Jag håller inte med dig om att det är oseriöst men det är lite märkligt att det inte är samma i alla ligor. PL och Bundesliga tex har målskillnad medan serie a och la liga har inbördes (om jag läst på rätt ställe :)). Lagom lycka till sista matcherna. Ni får gärna ta kvalplatsen på Östersunds bekostnad.
Sammo_FFF skrev:Och framför allt: känns väldigt oseriöst med en fotbollsserie där målskillnad går före inbördes möten.
Zackie skrev:Börja med att peta Englund o Björken, in med Laci o låt Wede spela jämte Mathisen, flytta ut Stoffe till höger o in med Edi i anfallet framför Chibuike!
RH skrev:Jesper Karlsson spelar redan i en toppklubb.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )