Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46356 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Wark skrev:- Kan ni rekommendera nåt hyfsat lunchställe i Falkenberg? Tack på förhand och må bästa rödsvarta lag vinna! :)
Zackie skrev:Parkeringsplatser finns de gott om i anslutning till Arenan, kan va lite bökigt o ta sig därifrån efter match bara, finns även p-platser vid gamla IP, 500 m bort. Endast ståplats på bortasektionen, går däremot bra o köpa sittplats på alla övriga sektioner, inga såna sektioner som endast är avsatta för bortaföljet. Arenan ligger 2 km från centrum, där finns gott om restauranger, Pizzerior, Thairestauranger.
FFFLasse skrev:Tycker det är lustigt att så många i detta forumet hyllar Englund konstant. Är det bara jag som tycker att han är medioker? Han verkar vara en kanonkille men i mina ögon är han max en spelare för ett bottenlag i superettan ///L
FFFLasse skrev:Tycker det är lustigt att så många i detta forumet hyllar Englund konstant. Är det bara jag som tycker att han är medioker? Han verkar vara en kanonkille men i mina ögon är han max en spelare för ett bottenlag i superettan ///L
Visar 1 till 30 ( av 46356 poster )