Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gulfot skrev:Av återstående matcher tror jag vi tar max 7 poäng, frågan är om det räcker. Tuff period framför oss nu.
Marcus skrev:Vi ska komma ihåg att vinner Hammarby är dom med på riktigt i guldstriden om inte djurgården vinner idag.. även om dom är sämre på gräs tkr inte jag det är ett bra läge möta dom imorgon.. Med de sagt menar jag inte att Vi inte kan vinna men tkr det är lite för optimistiskt för imorgon .. en poäng är jag nöjd med utan tvekan personligen iaf men visst hade tre poäng och årets skräll gärna fått komma nu.. men stor chans till seger är lite naivt tkr jag iaf
Lagetvidhavet skrev:Hammarby har inte vunnit på naturgräs i serien ännu och den trenden får gärna fortsätta efter måndagens match. Kämpa gulvitt!
PekkabadboyForEver skrev:Det jag gillar med Hammarbys supportrar är att många av dom är som jag. Gillar att vara berusade. Men alla bönder som ska leka att man är från Sthlm är ju bara tröttsamma, inte sköna någonstans. Nähä nu ska jag öppna kvällens tredje flaska kir.
Zackie skrev:Match på måndag igen! Cirkusen kommer till stan, absolut inget emot Hammarby som klubb, de som är så lustigt med dom e deras supportrar från landets alla hålor, blir alltid lite märkligt när deras publik från tex Värnamo står o skriker till oss ”spela fotboll bonnjävlar” vid en för delas del misslyckad närkamp! Humor!
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )