Bäst på plan Iker Muniain. Bäst i Malaga Darder. Idag kan jag inte klaga på att han var seg i tanken som föregående matcher.
Sämst idag måste ju Berndt Schuster vara.
Det känns som att vi är rörande överens här på forumet över att Bobley alltid gör bra inhopp, han ger energi åt laget, han är avig, han skapar. Men han får aldrig spela. Han blir till och med förbisedd av defensivt lagde Camacho vid 1-2 underläge. Nog att vi alla vill se Camacho spela, men där har vi två friska och stabila DM i Darder och Tissone. Camacho får vänta på Copa del Rey känns det som helt enkelt. Nu ville jag inte att mitt inlägg skulle handla om spanjoren utan om tysken och ivorianen. Helvete låt han spela.
Jag fattar ingenting.
Nog att han inte får starta. Men i matchminuten 70+ finns det inte en människa på La Rosaleda som inte ser hur slut Samuel är. Han tar inte en löpning, för att orken är slut. Gör man det uppenbara bytet Samuel-Bodley? Näe, det gör man inte. Utan man väntar på att Samuel antingen ska stupa för egen maskin, eller så väntar man på ingenting.
Tredje och sista bytet kommer, Bobley sitter stillsamt på bänken, inte ens ute och värmer (om jag såg rätt). In kommer vårt stabile ankare Camacho och bevakar 1-2 underläget.
Näe jag blir så jävla förbannad, jag upplever inte att mina åsikter är särskilt subjektiva heller, jag tycker bara att de är korrekta helt enkelt. Folk må väl inte måsta dela mina åsikter, men samtidigt har jag ingen förståelse för den som inte gör det och då gäller det även dig Berndt. Jag säger absolut inte "avgå" som andra forumdelar här på sf gör i den spanska sektionen. Men jag tycker han får ta sig i kragen helt enkelt.
Är så besviken på honom, laget gjorde en ok insats idag. 3/5 toasts. Pust