Jag har följt Obinna ganska bra i Italien. Han kommer att vara en grymt bra värvning för er. Han fick inte så mycket förtroende av Mourinho o samtidigt så tycker jag inte hans spelstil passade så bra i Inter (långbolar på Z)..
Är säker på att han lyckas bättre i La Liga.
Atletico fan? nu får du ge dig Linus!
Oroa er inte om Obinna, han har uinte fått förtroendet från Mourinho vilket han kommer få hos Malaga. Han blir årets sensation i spansk fotboll.
hinge
28 augusti 2009, 10:01
Ämne: Hej Malaga-fans..
.... Hejsan!
Jag ær førvisso Atletico-fan, men jag ær boende i Fuengirola och har skaffat sæsongskort på La Rosaleda tillsammans med 8 andra killar. Ær du under 24 år så betalar du 228€ før de billigaste sæsongskorten, och det ær hela ena kortsidan. Ær du øver 24 år kostar de billigaste 283€ (har jag før mig) ... Dærefter stiger priserna till uppåt 1500€.
Diijayy
27 augusti 2009, 15:34
Hej Malaga-fans..
Jag är en trogen Milanista o varit det i alla år. Har aldrig haft ett favoritlag i Spanien. Real & Barca skulle jag aldrig kunna börja gilla i 23-års åldern, skulle kännas för mycket medgångfan.
Nu i november ska jag flytta till Marbella utanför Malaga och börja på en ny arbetsplats o funderar på att skaffa ett säsongskort till Malagas hemmamatcher mest för att få avnjuta härlig o rolig fotboll.
En matchtröja måste nog också inhandlas för att smälta in i gruppen.
Vilken spelare är mest uppskattad i Malaga, så jag vet viken tröja jag ska köpa, och har ni nån aning vad säsongskorten kostar?
Tacksam för svar :)
Victor Obinna som spelat för inter senaste säsongen har gått med på att bli utlånad till Malaga den här säsongen! Hoppas han lyckas bättre i Malaga än han gjort i Inter, där han tydligen bara gjorde 1 mål.
Hoppas att det kommer fortsätta framgångsrikt på solkusten. Det som stör mig dock är att kontinuiteten och långsiktigheten uteblir. Något som krävs för att MCF ska bli det topplag man alltid varit ämnat att bli!
Jordi Pablo ser ut att bli länge borta tyvärr vilket gör att klubben får ställa om sitt mål. Vad gäller Andrade så tror jag inte han kommer få plats. Duda vill vi ha men vi verkar inte komma överens med Sevilla. Många av de spelare som är med i truppen idag kan tvingas lämna beroende på vilka som tillkommer...
Robban,
Hur ser det ur för Andrades och Dudas del? vet du ung hur länge Jordi blir borta? Börjar kännas som att det börjar bli lite väl många spelare i truppen.
Juanito är mycket riktigt inte samme Juanito som lirar i Betis. Málagas Juanito är väl tyvärr heller inte lika bra. Dock så är han en brytningssäker försvarare med mycket rutin och hjärta för klubben.
Forestieri ser mycket spännande ut och rapporteras ha inlett säsongen starkt. Kan bli en av säsongens utropstecken.
GradinataNord
8 augusti 2009, 20:57
Hur går det för Forestieri? Jag tycker det är mycket synd att han inte fick en plats i Genoa i år=(
Kan någon förklara hur Juanito är som spelare? För jag tror knappast de handlar om mittbacken som spelat i Real Betis och även representerat spanska landslaget?
Om Andrade och Selim blir klara, undra vilka spelare som måste ut? Tänk att även få behålla Gamez, Apono och Duda. Det luktar Europaplats iår :)
Vill bara säga till redaktionen ni har glömt och bekräfta värvningen utav Selim Benachour.
Jag är tunisie och tro mig jag har följt honom riktigt länge sen psg och det är ett riktigt bra köp ni gör, en riktig offensiv mittfälltare med gudomlig teknik och avgörande passsar och skott han har allt kanske lite dålig deffensiv det är det enda annar riktigt bra köp
se länk tipset grymm!!
Vill bara säga till redaktionen ni har glömt och bekräfta värvningen utav Selim Benachour.
Jag är tunisie och tro mig jag har följt honom riktigt länge sen psg och det är ett riktigt bra köp ni gör, en riktig offensiv mittfälltare med gudomlig teknik och avgörande passsar och skott han har allt kanske lite dålig deffensiv det är det enda annar riktigt bra köp
Gott med Luque och Edinho. Vet någon hur statusen är när det gäller Duda? Kommer han tillbaka eller blir han kvar i Sevilla?
hinge
30 juli 2009, 19:12
Andolini //
Eftersom jag ar boende utanfor Malaga, sa kopte jag sasongskort idag faktiskt. Kunde inte motsta frestelsen! Det billigaste kostade 256 euro och ar bakom ena malet. Sen kostar dem allt dar i mellan och upp till 1500 euro ungefar.
Vakna Malaga!
Vet någon hur mkt årskorten kommer ligga på iår?
En annan fråga, hur kommer den troliga startelvan se ut? Vi har ju fått in en del nyfövärv, Jordi, Stephanov, italienaren, Xavi.. är det någon mer som kan tänkas förstärka laget innan ligan drar igång?
Olsén19
29 juli 2009, 17:05
Missi764 /
ahaa, så det är såhär du rekryterar folk ;)
Måste väl ge dig konkurens.
Till alla er som hjälper de svagare (boyandy är inte svag) så ber jag er att gå in på min länk ist... ;)