Tyvärr så vet vi alla sen långt tillbaka hur dj....bra Spanska domare är. Det är ju ingen nyhet precis (och dessvärre ingen ursäkt heller), Athletic spelar en ganska så tuff fotboll också. Det jag vill säga är, allt enligt min åsikt, att tyvärr så är vi inte bättre än så här. och då talar jag inte enbart om prestationen på plan, utan på alla nivåer från ledning, tränare och spelare. Jag är beredd att t.o.m gå längre än sist. Mitt älskade Atlético de Madrid håller just nu inte ens EL klass, sorgligt men sant. Humle vet inte vad Dumle gör och Señor Pitarch gör en hel del konstiga transfers och försäljningar som får en normalt funtad människa att till slut stå och gapa utav fasa och till slut se ut som en moraklocka. Quiqe’s coachning och byten tyder på allt utom fingertopps känsla just nu, vilket heller inte gjuter mod i spelarna. Spelarna i sin tur agerar ytterst lamt på planen, gör man inga mål vinner man inga matcher. För att sen när det kommer till pressen så rabblar man på att nu dj.... så gäller det att ta sig i kragen och kämpa så att man når en CL plats, eller att nu så gäller det att göra en gemensam lag insats. Sen när det kommer till match händer det absolut ingenting, nada. Med undantag av få individuella insatser som dessvärre inte räcker till på långa vägar, om nu målet är CL. Jag förstår att fansen går bananas.Jag tror inte vi behöver någon finansiär heller, snarare sunt förnuft och någon som är kapabel att göra en sund analys av den prekära situation som laget är i just nu. Och göra det bästa av situationen. Men om jag känner min älskade klubb rätt så kommer det aldrig att hända (tyvärr).