Atlético - Forum

Atlético - Forum

Atlético - Forum country flag
Atlético - Forum shirt

Liga: La Liga

Arena: Estadio Vicente Calderón

Atlético - Forum

Diskussionsforum Atlético

Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.

Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?

465 registrerade röster.

TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

team shirt forum
Aupa Atleti!! Forlan
14 maj 2010, 15:24
Ändrades: 14 maj 2010, 15:25
Vad har hänt? Bollen gick ju in från alla möjliga vinklar.. Men ändå så är du KUNG! aupa Cacha!
team shirt forum
EHG
14 maj 2010, 13:24
Till slut hemma efter ett par härliga dagar i Hamburg! Och vilken gastkramning till match det var. Men det var väl inget att bli överraskad för med tanke på hur det sett ut i varenda match för oss i Europa League... Suverän resa, engelsmännen var ytterst trevliga, spanjorerna galet passionerade (S-bahnresan från Reeperbahn till arenan är ett minne för livet, osannolikt tryck), och tyskarnas gästfrihet var det inget fel på. Extra kul att det var Forlan som hängde båda två med tanke på att han inte direkt var engelsmännens favorit :-D Så efter tre dagar växlandes mellan fyra olika språk ska det bli skönt att vila hjärnan :) En bra Atleti-vår för mig personligen, Atleti-Barca 2-1, Atleti-Fulham 2-1. Jag borde nog åka på fler matcher! ;)
Atlético
Antonio López
14 maj 2010, 03:52
Kakan@ Håller med dig angående Perea, när han har en bra dag är han utan tvekan den bästa mittbacken i ligan. Aldrig sett en sådan brytningsäker brutal back innan likt Perea. Ska dock sägas att hans lägstanivå motsvarar ungefär stubben i min bakgård.
Atlético
Kakan_Atletico
14 maj 2010, 03:06
Suarez kommer att kosta minst 300 miljoner att köpa loss, Balotelli vill vi inte ha, vi har Borja, Ibra, m.f. Perea tycker jag bör vara kvar i laget, med tanke på vad han kan.
Atlético
--Kun Aguero--
14 maj 2010, 03:04
OM KUN lämnar måste vi bredda till truppen minst 1 spelare på varje position 1 back är ett måste kanske Bruno Alves 200 milj en riktig världs stjärna. Sen om Tiago stannar så kan vi sälja Simao o köpa Pedro Leon min Favorit han har utvecklat till en av la ligas bästa ytter ung o spanjor, hans bayout kasul ligger på 100 milj kr en kap enligt mig. Sist en Galen mål sprutare L.Suarez Tänk er anfalls par med Forlan de spelare redan i samma landslag dom kommer göra upp o ner i VM.
Atlético
Kakan_Atletico
14 maj 2010, 03:03
Kan garantera Kuns närvarande nästa säsong, han lämnar inte! De Gea Ufo-Dominguez-Perea-Cabrera Reyes-Camacho/Garcia-Assuncao-Jurado Kun-Forlan Fattar inte varför ni vill köpa in en hel drös med spelare?? Kolla på detta laget, kolla på våra ungdomar, Vi är inte REAL!! Simao kan nog säljas, har tyvärr tappat. Luisao är ett spännande alternativ i backlinjen. Blir en spännande sommar, VM + Silly Season!
Atlético
Antonio López
14 maj 2010, 02:54
L. Suarez är ju det första valet, tror även vi skulle kunna locka hit honom. Skulle nog föredra att låta Pernia spela anfallare än behöva stå ut med Balotellis "vinnarskalle". Det sista man behöver i ett lag är någon som ska kritisera varenda spelare gång på gång och skapa problem i laget samt omklädningsrummet. Hälften av en presentation kommer från psyket och eftersom han lämnar det hemma så har han inget i Vicente Calderon att göra. (Kung Totti) Diego har ju spelat något uselt i Juventus men skulle fortfarande se honom som ett riktigt bra nyförvärv, och man kanske kan få honom för en billigare summa?
team shirt forum
Aupa Atleti!! Forlan
14 maj 2010, 01:51
Hahah kanske överdrev jag lite med Garrido och Rafinha.. Men jag tycker att Balotelli är en riktig vinnarskalle som vill bara bli bäst! Det är därför han har den attityden. Tror du att vi får L.Suarez? För det tror jag inte :)
Atlético
Negash
14 maj 2010, 01:37
Fan vad ni vill köpa in folk:P
Atlético
linus larsson
14 maj 2010, 01:07
Ingen anledning att byta varken Ufo eller Lopez, definitivt inte mot Rafinha och Garrido. Frågan är om det behövs någon ny ytter. Klart att Pedro Leon är en riktigt duktig spelare som jag inte skulle ha något emot ifall han kom. Sälj Simao (med en står tår i ögat). Rotera med Salvio och Jurado på ena kanten. Reyes ohotad på andra, Keko som back-up. Sen finns även Cedric, Pacheco och Gallegos som man kan använda sig av. Balotelli har en oerhörd kapacitet, men är inget för Atlético med den attityden. Luis Suarez skulle vara ett spännande nyförvärv, han är ju helt klart för bra för holländska ligan och borde lämna till sommaren för en större liga. Skulle gärna ta honom ifall Kun lämnade.
team shirt forum
Aupa Atleti!! Forlan
14 maj 2010, 00:03
--Kun Aguero-- // I like it :) men L.Suarez kommer vara svår att fånga till sig! Hela Europa är efter honom. Jag skulle föredra Vedad Ibisevic eller möjligtvis Pantelic. Om inte dessa så är ju Balotelli en möjlig lösning. (Alla vet ju om Inter-Balotelli konflikten) -------------De Gea-------------- Rafinha--Dominguez--Bruno Alves--Garrido(Man City) ----------Tiago-----Assuncao/Camacho----------- Reyes/Salvio-------------- Perroti/Capel -----------Forlan--Pantelic/Ibisevic/Balotelli-- *Detta endast om Ageuro säljs
Atlético
--Kun Aguero--
13 maj 2010, 22:59
Till nästa år vill jag att vi bygger vidare laget med dom här framgångarna. Jag är nästa 100% säker på att Aguero kommer gå till Chelsea cirka 50 milj euro. Med de pengarna o lite av vår budjet till sommaren måste vi köpa in minst 3-4 spelare för att konkurera om liga titleln. Ja kanske överdriver men de skulle va en dröm. IN: UT: L.Suarez 200 milj Simao 100 milj Pedro Leon 100 milj Aguero 500 milj Arteta 150 milj Fliepe 100 milj G.Milito 50 milj Rafinha 100 milj ------------De Gea------------- Rafinha-Milito-Dominguez-Filipe -----Arteta----Assuncao-------- Reyes----------------Pedro Leon -----L.Suarez--Forlan----------
team shirt forum
rawkus
13 maj 2010, 22:40
@Estadio Santiago Bernabeu: "alltid var du negativ inställd till mig och mitt Real" - Nagot annat vore ju rent ut sagt konstigt, inte sant? ;) Storst i hjartat..? Har foljt bada lagen sa pass lange, sa de betyder lika mycket for mig. Ganska sallan de stoter pa varandra dessutom. Att Atleti daremot skulle mota Fulham(som jag aven foljt sedan lange) trodde jag dock ALDRIG. Gallande spelarflytter mellan lagen: Bryr mig inte sa mycket. Det har ju lanats spelare mellan Milan - Atleti ett par ggr. Basta minnet ar sjalvklart Demetrio Albertini, utlanad fran Milan till Atleti, och val dar sa dundrade han in kvitteringen(??) pa en finfin frispark mot just Real ;)
Atlético
linus larsson
13 maj 2010, 22:27
Lite att njuta av nu när vi är MÄSTARE! http://www.youtube.com/watch?v=BtFE9NfozhE http://www.youtube.com/watch?v=wRPMFxopx2k&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=-i_8Lhyc8Qw&feature=related
Atlético
Antonio López
13 maj 2010, 22:09
Ämne: Grattis till segern ....
Absolut, låter riktigt bra :) Släng hit El Niño och du har en deal ;)
Real Madrid
I ♥ Real Madrid
13 maj 2010, 22:05
Grattis till Europa League titeln, betyder inte det att ni är direkt kvalificerade till CL nästa säsong nu pga finalvinsten?
Real Madrid
El Nisse
13 maj 2010, 21:57
Grattis till segern även om jag fortfarande tycker att livepool skulle ha vunnit men men nästa år, då,då ni. I alla fall tror ni forlan ryktet stämmer att han kommer flytta till liverpool kanske. Jag tror han säkert skulle hålla i två-tre år sedan kan ni få tillbaka honom ska vi säga 5 miljoner pund, har vi en deal...=)
Atlético
Luff
13 maj 2010, 21:35
MADRID, CIUDAD ROJIBLANCA!
team shirt forum
simão y yo
13 maj 2010, 21:28
hähä, så jävla skön seger igår. ser streamen nu oh blir tårögd fan... copa del ray här kommer vi!
Barcelona
Ton
13 maj 2010, 20:23
Grattis till segern! Kan inte säga annat än att jag blir lite kär i Forlan. En spelare som sliter så för laget samtidigt som han gör de avgörande målen är få klubbar förunnat.
team shirt forum
Aupa Atleti!!Bosnien3
13 maj 2010, 20:05
Ändrades: 13 maj 2010, 20:06
Ämne: Ämne: Skulle ....Jag tror inte att Navas skulle vara bra värvning dels för att han är dyr och dels för att vi redan har Reyes på den positionen. Dock skulle jag vilja se antingen Henri Saivet eller Diego Capel/Perroti
Atlético
Negash
13 maj 2010, 19:41
Nu fungerar det! med firefox :P
Atlético
Negash
13 maj 2010, 19:36
Det verkar vara överbelastat på telemadrid...
Atlético
Antonio López
13 maj 2010, 19:21
Ändrades: 13 maj 2010, 19:30
Är det bara hos mig eller har firandet från Madrid blivit en dokusåpa istället? :p
Atlético
Antonio López
13 maj 2010, 19:21
Ämne: Stort av Joel att gå....
Kollade precis på när de fira igen och då ska Raul Garcia även ha cred då även han hade på sig Asenjo's tröja :) fint av grabbarna!
Atlético
patrik (red)
13 maj 2010, 17:35
Ämne: Skulle gärna se nava....
visst är navas bra men vi har en viss REYES på den kanten!
Atlético
tallepojken 78
13 maj 2010, 17:16
Skulle gärna se navas från sevilla skulle passa perfekt på höger kanten. 2 nya ytterbackar gärna navarro från sevilla och typ capdevilla från villareal
Real Madrid
La madridista
13 maj 2010, 16:37
Grattis till vinsten igår! Forlán förtjänade verkligen att avgöra det hela efter alla hans viktiga mål.
Atlético
mecus
13 maj 2010, 15:27
Ämne: Ämne: Ämne....
Vi var i Karlskrona på "lokal" hehe..

Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )

Sök på forumet efter innehåll:

Sök efter inlägg postade av:

Sökningen visar inlägg från det senaste året som matchar din sökning.

Spel utan konto innebär att man använder e-legitimation för registrering.

spela18-logostodlinjen-logospelpaus-logospelinspektionen-logo