Deion det stämmer nog det du säger om att atletico är farligare med en man mindre, tänker på matchen mot villarreal. =)
Jag har inga ord för vad diego forlan är för fotbollen, han är en av dom shysstaste spelarna jag någonsin sett spela. Han gör aldrig fula saker mot andra spelare, han maskar inte, han filmar inte. Han har otroliga tillslag, han är inte egoistisk, han får med sig spelarna och publiken med sitt enorma kämparglöd och är en otrolig striker, man ser han massor med gånger nere i eget straffområde och hämtar boll. Han är verkligen en människa med STORT hjärta.
I villarreal var han lite i skuggan av Riquelme, inget han grät över.. Men efter att riquelme gick så tog han för sig mer och blev kung! Samma sak tror jag hände förra säsongen när han och tränaren kom överäns om att spelet skulle gå mer via kun, och att kun skulle ta straffar och så. Men efter att ha varit i klubben ett tag nu och smält in ordentligt så har han tagit åt sig mer och tränaren gjorde rätt i att ge honom mer "makt" på plan. För att inte tala om att han är talesman för verksamheter som hjälper fattiga barn i världen. Han är en förebild för alla fotbollspelare runt om i världen, väntar på att han ska få kaptens bindeln bara.
( en spelare som man inte ska ta lärdom utav är tex C.Ronaldo som skriker och slår på saker när han blir utbytt som idag. Han är som en 12 åring på och av plan!)