Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
ADCS (red) skrev:Vissa saker slår ut rätt ibland, vissa inte. Att Raul Garcia är en ypperligt farlig poängspelare finns det ingen tvekan om. Han kan ta långskott, nicka och avsluta i boxen. Att ta in Raul Garcia för att hjälpa Mandzukic stångas känns helt rätt. Att flytta fram Mandzukic centralt var faktiskt just den plan B som ni pratar om. Många av er har glömt att Simeone faktiskt startade matchen med plan A, våran snabaste och bästa djupledsspelare centralt, dvs Griezmann för att få till det djupledsspelet ni klagade på. Sen gick han över plan B, dvs långa bollar på två nickstarka spelare. Vilket inte heller slog ut. Vill ni då att han ska gå tillbaka igen till ett djupledsspel som inte funkade hela första halvlek? Sen ändrades allt när Arda blev utvisad. Vi hade mycket väl kunnat tagit Real till straffar med 11 man och kanske gått vidare, då hade många av er inte sagt någonting.
ADCS (red) skrev:Jag vet faktiskt inte vad ni pratar om. Simeone gör ett jättejobb med det material han har. På den position Real kan spela en rutinerad världsmästare i Kroos så måste Simeone lita på Saúl. Det är inte lätt. Jag vill se Ancelotti, Enrique eller Mourinho komma och ta detta Atlético till kvartsfinal i CL slåss i ligatoppen. Sluta vara så jäkla otacksamma. Real har EN vinst mot åtta matcher denna säsong. Dom vann med en man mer på Bernabéu med 1-0. Det är inte så lätt att bara sätta in Torres eller nån och tro att det ska Football Manager bollar direkt i djupled automatisk. Simeone kanske såg att vi inte kunde skapa det kontringsspelet denna match. Han kanske kände att ville satsa på huvudspelet vid fasta situationer. Jag litar på Simeone gjorde allt han kunde idag med sitt material, vissa positioner behöver helt enkelt mer rutin. Jag litar på Cholos omdöme mer än vissa här som hoppar på hans ledarskap. Han satte spelet med de nya spelarna denna säsong snabbare än jag trodde efter att vi sålde många viktiga spelare i somras. Vad sägs om att vara lite tacksamma istället för att kritisera någonting utan att veta läget bakom kulisserna och laget?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )