Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

zoran
3 augusti 2007, 15:29
Gojko Kačar, Damir Kahriman, Ranko Despotović, Aleksandar Popović, Igor Đurić och Vladimir Buač är alla spelare med kvalitéer.
Framförallt de tre förstnämnda där de två första var med i Serbiens U-21 landslag som slutade 2:a i U21-EM som spelades i somras.
Atlético skall slå ut Vojvodina, men eftersom Vojvodina har en stark backlinje samt en samt en Gennaro Gatusso-typ i Aleks Popović kommer det att bli svårare. Dušan Tadić visade upp sig under U19-EM och är en bra spelare, men väldigt ung.
Vojo Ubiparib är också en ung talang som Vojvodina har i sina led.

Ultras sur-Madrid
3 augusti 2007, 15:26
Känns det skönt att ni har fått jävligt lätt motstånd i Serbiska Vojvodina!
Ni lär ju vinna komfortabelt!

JFH
3 augusti 2007, 15:16
Inte bara Despotovic, utan även Tadic och Kacar är bra spelare. Samma med Kahriman i målet. Kunde ha fått en lättare lottning, men det här ser ändå helt ok ut.

Lalat
3 augusti 2007, 15:14
Serbiska Vojvodina för eran del. Se upp med den resliga anfallaren Ranko Despotovic bara, han pangade in 17 ligamål ifjol.

Atlético möter Vojvodina Novi Sad.
Kul för Serbien.

Stor chans att vi får åka till Rumänien igen... eller inte alls. ;)

Lush
3 augusti 2007, 14:47
Andero,
Det var tur. :)

Eronisco
3 augusti 2007, 14:25
Ämne: Är det nån som vet h....
Ungefär en halvtimme, om man ska tro TV-tablån. Jag tror att du hinner se klart lottningen. :-)
Ungefär en halvtimme, om man ska tro TV-tablån. Jag tror att du hinner se klart lottningen. :-)

Lush
3 augusti 2007, 14:21
Är det nån som vet hur lång tid lottningen beräknas ta? Hinner bara se till 13:30.

S.A.L.
3 augusti 2007, 13:56
Når vi først snakker om Seita, syns jeg det ser ut som det har begynt å løsne for ham i Atleti-trøja. Syns han gjorde en god annen omgang i går, og slo noen fine inlegg.
Skulle dog sett at han oftere prøvde å komme ned til linja før han legger inn.

Ämne: Till Redaktionen!
@ Jojje_
... "Yourkas"/"Giourkas" er vel et kallenavn, mens han egentlig faktisk heter Georgios.
Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.

Puñal y Guti #14
3 augusti 2007, 13:31
Ämne: Dåligt spelat av atl....
Rueda: Reyes är ingen dålig frisparks skytt han heller!
Rueda: Reyes är ingen dålig frisparks skytt han heller!

Jojje_
3 augusti 2007, 13:29
Till Redaktionen!
Seitaridis heter inte Giorgos.
Yourkas Seitaridis heter han.
Dags o ändra i "truppen"? =)

Robinho!
3 augusti 2007, 13:26
Real äger kommer vinna med 3-1 mot er

Rueda
3 augusti 2007, 11:29
Dåligt spelat av atleti igår, men inga mål utan rejäla anfallare, tycker Ajax var lite löjliga och dödade matchen, i en träningsmatch börjar man fan inte passa runt i backlinjen i 70e minuten...
Så jävla skönt att vi äntligen har en säker frisparksskytt i Simao, nu kommer det komma mål på fasta situationer :)

RK!
3 augusti 2007, 03:14
Luff//
Ja, det tycker iaf jag, på pappret är vi ju klasser bättre.
Fast man vet ju aldrig med Atleti :)

Luff
3 augusti 2007, 02:48
Hmm, Hajduk Split och Lokomotiv Sofia är de enda lagen jag känner till, men visst bör vi slå samtliga av de oseedade lagen?

T:e
3 augusti 2007, 01:43
Ämne: J_J_S//
Jag vet t....
finns nog spelare i Superetten som är bättre t.ex. Bamberg
finns nog spelare i Superetten som är bättre t.ex. Bamberg

Deion (red)
3 augusti 2007, 01:17
Andero//
Kan du tänka dig.. en 27 åring skriver så.. är det inte lite beundransvärt att sluta utvecklas vis 12 års ålder.. vilket kan förklara var hans klubbsympatier ligger :)

Lottning imon. Någon som vågar en gissning vilka det blir? :)

Eronisco
3 augusti 2007, 01:14
Ett pajasinlägg till från J_J_S och han spärras.

Deion (red)
3 augusti 2007, 01:09
Red//
hoppas det en spärr på G nu?

Deion (red)
3 augusti 2007, 01:07
Optimo_Kun//
Svara inte på vad J_J_S skrev.. När man skriver sånt så vet att den sista hjärncellen dog år 1998 eller nåt.. Och så måste det ju va en maräng också.. förvånar det nån?

Elnacho
3 augusti 2007, 01:02
Nej Mista är säkert top 3 ligans sämsta alla kategorier

J_J_S
3 augusti 2007, 00:59
Ämne: J_J_S//
Jag vet t....
stavade fel. men du förstog vad jag mena eller?
stavade fel. men du förstog vad jag mena eller?

Deion (red)
3 augusti 2007, 00:57
J_J_S//
Jag vet tyvärr inte vad "kussin" är förnåt?
Jag vet att en "kusin" är släkt.. men "kussin" är det ett ord för pojkvän på nåt annat språk?

J_J_S
3 augusti 2007, 00:53
Ämne: EN helt ärlig fråga ....
lyssna snacka inte om Mista och försök hänga ut han över andra.. det är min kussin okej? hala madrid
lyssna snacka inte om Mista och försök hänga ut han över andra.. det är min kussin okej? hala madrid

Deion (red)
3 augusti 2007, 00:48
EN helt ärlig fråga nu.. jag skämtar inte eller försöker klanka ner på spelaren!! Detta är en seriös fråga och jag vill gärna ha seriösa svar..
Är nån mer än mig som tycker att varenda anfallare i Allsvenskan håller högre klass än Mista? i allt.. Bollmotagning, Spelsinne, löpningar, avslut??
Inga skumma svar tack.. endast seriösa

Deion (red)
3 augusti 2007, 00:42
Tycker inte man ska deppa allt för mycket.. Ajax hade hemmaplan och startade med orinarie startelva.. vi starta Med Mista, Costinha och Braulio vilket säger mycket då L Garcia, Forlan, Aguero, Simao, Maniche, Perea och Franco inte var med.. När Simao kom in i andra vände spelet helt.. Portugisen skapade med på sina första 10 min på plan än va Mista och Petrov gjort sammanlagt i 1 år.. Simao stod för nästan allt som hände frammåt.. Får feeling av att killen är värd pengarna vi pröjsa för han.. Han ger Atletico en helt ny dimension i anfallsspelet som vi såg.. snabb och teknisk.. bryter in.. avslut.. passningar.. kämpar.. Bra Simao!! Synd att Braulio brände friläget.. Forlan hade nog satt den där.. Men andra halvlek va helt våran sen Simao kom in..
Schneiders skott.. fy fan vilken kanon!!

Lush
3 augusti 2007, 00:39
Såg bara 2:a halvl. men Simao var grym! Maxi gör alltid det han ska. Luis kom inte riktigt till sin rätt, men det kommer, var inte oroliga. Helt ok försvarsspel. R. Garcia gjorde inte så mycket väsen av sig. Delade bara ut några passningar. Mista, ja Mista. Hey, han kunde åtminstone läsa av skylten när det var dags för byte? Bland det bästa han gjort.
Vi borde gjort fler mål på våra MÅNGA chanser.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )