Även om inte Torres stannar så kommer han tillbaka till Atleti, det är ju skrivet i stjärnorna. :)
Eftersom han verkar så gott som klar för Pool så önskar jag honom lycka till där, ta hem några titlar och kom hem till Madrid, staden i ditt hjärta!
Forlan kan mycket väl vara ersättaren vi drömmer om men, vem blir kapten nu utan Torres? Har vi någon tydlig ledare i laget? Lopez känns för anonym om ni förstår vad jag menar...
Det är även kul det Abbiatti säger, att Albertini och Vieri har pratat gott om Atleti och det var därför han valde oss, vi verkar trots missade Cl-platser ha ett ganska hållbart rykte i Europa!
Ni får ursäkta, det jag skriver lär inte ha tagit omvägen runt hjärnan innan jag klickar på skicka, blev några grogg ikväll. :)
Bestämmer mig för att göra ett försök på en drömelva, det är svårt att pressa in Garcia i den.. :P
----------Forlan-----------
-Petrov-----Aguero-----Maxi-
------Luccin----Garcia------
Lopez--Eller---Perea---Seita
----------GRANDE Leo---------
Bänk:
Abbiatti
Zé castro
Peria
Suarez
Jurado
Quaresma
Zigic
Den offensiva kvartetten skulle få grymt mkt utrymme eftersom Luccin och Garcia lär rensa en hel del där bakom, ytterbackarna är inte överdrivet offensiva, skönt även att Forlan både kan sparka och nicka.
Man borde vara nykter..