daniel77: Nu har jag bett Aztek-gudarna om hjalp at Atleti for resten av sasongen :) Namnde naturligtvis Aguirre...trots allt landsman till Quetzalcoatl (Orm guden) ;) For ovrigt kan jag starkt rekomendera ett andligt besok till pyramiderna om ni har vagarna forbi Mex City :)
FM maste du inhandla (alt. ladda ner..)!!!
Kollar just nu pa Jaguares - Cruz Azul pa tv... Cruz ligger under med 2-1, men staller upp med "halvt b-lag"... Intressant dock att den som dominerar ar... Villaluz :) Giftiga j*vla inlagg fran hogerkanten han har killen!! Snabb, bra skott och teknisk utan att sakta ner spelet!!
Borgetti gjorde forovrigt malet pa nick(vad annars!!) efter inlagg fran Christian Nunez, som i sin tur blev frispelad pa hogerkanten av just min lille favorit, Villaluz.
JJ: Forst och framst, du kommer gilla namnet de har for Cesar Delgado. Cesar "Chelito" Delgado :) Smakar mumma va?? Trojjorna som Ultras och ovriga fansen har star det bara Chelito pa :) Han skoter sig bra!! Matchen jag sag hade han 2 assist av totalt 4 mal... Lopvillig, bara 24 bast, och starka avslut! Koper ocksa han som partner till Torres nar jag lirar :)
Vad laser jag nu nar jag kommer hem?? Real torskat...igen!!?? Hahaha, skadegladje ar den sanna gladjen :D
Detta skapar press pa oss ang Racings avancemang, men det kan vara vad vi behover !!
Buenas tardas fran Mexico !