Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
gurra1993 skrev:Äre nån som vet varför andra målet blev bortdömdt?
Bobban (red) skrev:En väntad startelva : Moya Juanfran - Gimenez - Godin - Siqueira Gabi - Tiago Arda - Griezmann - Koke Mandzukic
Bobban (red) skrev:Atlético de Madrid har gjort en dokumentär om klubbens tionde ligatitel! På grund av sändningsrättigheter kan ni se den på youtube, men ni kan ladda hem och minnas en magisk ligasäsong under en dryg timme! Tyvärr finns den inte med text än...
zoran skrev:Med tanke på vad Torres har gjort för Atlético, inte bara på planen, men även i marknadsföringssyfte och sättet som han bar klubben på sina axlar under en riktigt jobbig period under det gångna decenniet kan jag tycka att det är respektlöst att inte ge honom en chans. Han älskar Atlético och har haft så många chanser att göra som exempelvis Kun(t) Agüero gjorde när han gick till Manchester City, men bestämde sig för att ständigt tacka nej till alla erbjudanden när han var Atlético, för det var han innan han gick till Liverpool sommaren 2007. Med det sagt så bör han förstås bedömas precis som vilken spelare som helst, men ha alltid i åtanke att det var med hans övergång till Liverpool som Atlético påbörjade sin klättring. Jag skiter fullständigt i om han firade ett mål mot Atlético på Anfield när laget som han var avlönad av kvitterade. Han har gjort så jävla mycket för den här klubben att sånt är helt orelevant i mina ögon.
el niño para siempre! skrev:Va är det för skit att man inte kan se klubbens dokumentär från året i Sverige...
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |