Jag håller med er som skrivit här nedanför (Luff, zoran och Wesse & co) och precis som greeneyes_x sa för någon vecka sedan, så saknar vårt lag kontinuitet. Vi har 8 nya spelare inför denna säsong (och en ny tränare), man ska räkna med att det kommer ta en lång tid innan laget hittar rytmen - laget kommer inte få ut potencialen av det man kan på direkten. Man måste kunna ha tålamod, i ca tio år har den här klubben varit medelmåttig och man har panik värvat medelmåttiga spelare, vi kan inte ställa höga krav inför varje säsong numera. Jag blir väldigt nöjd om Atm hamnar med dom 5 bästa, men jag tycker att det är godkänt om vi hamnar någonstans emellan 6-8:e platsen, då det tyder på att vi har förbättrat oss från förra säsongen. Det negativa skulle väl vara om Atletico Madrid gick rejält back i ekonomin - ifall man skulle hamna mellan 6-8:e plats. Om ledningen och fansen visar tålamod, så kommer nog Atletico Madrid etablera sig som topplag nästa säsong - i år är målet att komma till europa, sen bygger man vidare på det. Men vi har också spenderat onödigt mycket pengar på vissa värvningar denna säsong. Istället för att värva Mista (som kanske är aningen överskattad), så kunde vi ha behållt Manu del Moral och då hade man inte behövt värva vänsterytterbacken Pernia,(som dessutom snart är 30 år). Och värvningen av Costinha förstod jag inte, fast nu när Maniche är rojiblanco så kommer nog costinha bli nyttig - trots allt. Om Atletico lyckas nå upp till de höga förväntningarna i år, då kommer man definitivt slåss om guldet året efter.