Halloj alla Atletis!! Vad e det jag laser?? Supertalang klar for oss?? Kan nan uppdatera mig lite? Har ej sa bra tillgang till internet har i Melbourne for tillfallet :(
Cheers N Beers!/rawkus
Oh My God!
Los Colcherones är glödheta redan i Juni!!!
Så djuriskt skönt! Detta känns riktigt riktigt lovande! Om förväntningarna var höga på fjolårets trupp kommer de vara skyhöga iår.. Frågan är om truppen kan hantera detta!!
Tror och hoppas det dock! Ser ljust ut!
AUPA ATLETIIIII!!!
Jävlar vad gött gubbar.
Vill att säsongen ska börja snart!
Skämt å sido, känns verkligen kanon det här.
Hoppas vi kan få ihop ett bra lag av alla kanonspelare bara, det brukar vi ha vissa besvär med ju...
ATLETICO!
Ja fantastiskt, det här är inte likt Atletico.
Jag anar stordåd, nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av VM.
Ser jag någon intressant spelfördelare ska jag slå Gil-Marin en pling.
Ja Brolin har fördubblat sig )
haha jaa! nu är det bara en lång väntan på att säsongen ska börja :) men vi har ju iallafall vm att se fram emot :)
någon som såg "matchen"? Brohlin är inte LITE tjock nuförtiden :P
Ämne: Nu vill jag ha Sneij.... Sneijder skulle sitta fint..
Årets sillyseason gick snabbt, är egentigen bara en värvning kvar, offensiv mittfältare, som jag ser det.
Hur ser det ut med Icke EU platser i truppen?
Vet inte vad jag ska tycka om Gabi, det känns som att om Gabi får förtroende av Aguirre kan han bli lika bra som R.Garcia.
Nu när alla brister utom den offensiva rollen har fått förstärkning så kan man nog vara lugn att det kommer ett fint köp till den positionen också, så in med en offensiv mittfälltare så är min lycka total.
Det ska finnas 8 miljoner kvar. Dessa kommer med säkerhet läggas på en duktigt offensiv innermittfältare. Sneijder och Raul Garcia nämns, men även Baraja och Aimar.
Seitaridis och Costinha ska ha kostat sammanlagt 6 mille! mkt bra deal tycker jag
dessutom har vi många spelare som kan säljas/bytas ut. Zahinos, Colsa, Velasco, Sosa, Contra, Musampa, Jorge. Kanske också Gabi och Ibagaza.
Har en liten teori om en utlånad spelare. Richard Nunez (som jag tycker fick för få chanser) har varit grym i Mexico, han avgjorde senast ligan för Pachuca - (AGUIRRES GAMLA LAG).
Inte hört några rykten om nån återkomst men jag skulle inte bli förvånad
Jag ser Costinha som ett bra komplement till Gabi-Luccin i den uppställningen som DavidofStockholm skrev här nedan.
Det förutsätter att Gabi blommar ut och att Luccin får mer hjälp av en släpande Agüero. Lite som ett tremanna mittfält Costinha/Gabi-Luccin-Agüero, med Maxi och Petrov i framskutna roller som stöder en ensam Torres.
Om förra veckan var en dålig Atletico vecka är den här en av de ljusaste.
Om ni ser något bländande sken är det min avundsjuka som lyser igenom eran skärm, hoppas Aguero gör succe men Atletico floppar sen går han till världens största klubb
nej inget mer om Petrov.
Förresten kanske det ska nämnas att Valencia också vill ha Pernia. Tränaren Flores hade både Pernia och Gabi i Getafe...Det har snackats om ett byte med Baraja..tror iaf inte vi kommer göra oss av med Pernia
JA, ser inte heller varför Costinha värvades.. Tror att Gabi har potential och om inte Aguirre vill köra 2 defensiva (a la Bianchi) så förstår jag inte vad Costinha ska göra för nytta. Luccin är vårat defensiva ankare. Bredvid honom vill jag ha en tvåvägsspelare som Garcia till exempel.
Sen när det gäller hans ålder tror jag att det kan vara nyttigt med en lite äldre spelare eftersom vi har ett så ungt lag
Jag måste bara säga det igen, det kommer gå fort på Atleticos kanter, Seitaridis är riktigt snabb och Petrov är otroligt snabb. Det kommer bli en fröjd att se Atletico i höst.