vart det inggen som märkte att det började gå dåligt när Maxi blev skadad, våran bäste målskytt vid den tiden, det kan vara små marginaler som avgör 3 poäng, 1 poäng eller ingen poäng, och i mina ögon va Maxi den marginalen mellan att klämma in det där extra målet eller enda målet i matchen, ingen annan i dagens Atleti har den kapaciteten att vända bort en back i nertagningen och smälla upp den i krysset eller att komma på bortre när inläggen kommer och går förbi alla förutom Maxi som sätter dit den.
Atleti slutade med sina andra anfallsvågar när Maxi blev skadad, det va nästan alltid bara Maxi som kom i andra vågen och smällde in den.
Om Maxi kommer tillbaka kommer det vända om nu inte moralen är allt för dålig redan.
Vi har ju alla sett ett Barca utan Ronaldinho ett par matcher denna sässong, och det är ingen vacker syn.
Samma gäller Atleti, ni alla som tror att laget faller och segrar med Torres och Ibagaza är fullkomligt ute och cyklar.
Min sanning är att dagens Atleti faller och Segrar med Maxi och Luccin.
Torres har bara blivit en klagande pajas i mina ögon tyvärr.
Helt ärligt så tror jag samarbetet Maxi - Kezman på topp skulle hitta varandra bättre och smälla dit mer strutar än Torres - Kezman.
Jag hade nog inte sett på Torres idag på detta sett om han inte hade varit lagkapten, då hade jag haft mindre förväntningar på honom.
Med tanke på att han är lagkapten så tror jag att laget mår dåligt av han moral.
Gör Luccin eller Franco till kapten som tar tag i spelarna och kan skrika lite.
Aupa Atléti