tycker att samarbetet Torres - Kezman ska fungera bättre. Tycker att Torres är lite självisk i straffområdet då han inte passar när Kezman står i mycket bra lägen.
Antingen så sitter det kvar i Torres psyke som en vana att han varit ensam anfallare förra säsongen och har fått fixa målen själv och inte tänker så långt att det finns en till anfallare på plan.
Eller så vill Torres inte att Kezman ska göra mer mål än än han. Sanningen är ändå att Kezman är myckat vassare än Torres i boxen även nu. Sen om Kezman når toppform så kommer han att spruta in mål. Torres måste sluta tänka själviskt eller annorlunda för att vi ska komma nån vart och sluta tänka på sig själv eller vara självupptagen.
Vet inte riktigt om Lagkänslan finns i Torres, jag vet ju att han älskar Atleti, men gör han det så pass mycket att han är villig att offra för sina medspelare eller vill han vara den enda guden på Calderon?
Bara den tveksamheten jag har gör att jag anser att Atleti har fel Kapten.
Behövs en starkare individ som spelar för laget och inte ofta för sin egen glory, typ Perea, Lopez, Franco eller Petrov även fast dom är nya så tror jag att det skulle bli skillnad.
Älskar Torres grabben, men han behöver bli mer än lagspelare, det är väldigt viktigt för våran framgång och lagbygge eftersom han är nyckelspelare. Ska bli kul att se när Torres mognat till sitt lagspel lite.
Ser onekligen bar ut för laget i framtiden.
Aupa Atleti!