Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
paniagua skrev:Ok. Bra att veta hur MFF-supportrar resonerar. Nästa gång en stockholmare råkar illa ut i Skåne kommer jag att kräva "revansch" på vilken random skåning som helst som rör sig på Stockholms gator, oavsett vem som var skyldig och vad bråket handlade om. Betalt, kvitterat! ....och nu, när jag ändå är i Madrid, ska jag kanske passa på och klappa till förste bäste svensk som öppnar sin käft...bara sådär i förebyggande syfte, oavsett vilket lag han håller på och vad han har eller inte har gjort. Logisk briljans.
Conserva el Calderón! skrev:Oavsett vad, dessa som jag känner till kräver "revansch" oavsett om Atléti supportrar är oskyldiga eller inte. Som sagt en person sa det till mig och varnade mig. Jag tänker iaf inte leka med elden, ni får göra som ni vill.
Alexander Ivanovski(red) skrev:bel0: nej men de tar en avgift på 5 euro om du inte är med. Men det är det värd.
Alexander Ivanovski(red) skrev:bel0: nej men de tar en avgift på 5 euro om du inte är med. Men det är det värd.
Alexander Ivanovski(red) skrev:Sportuga: Maila namn och hur många biljetter du vill ha till tickets@atleticomadrid.de
Conserva el Calderón! skrev:Det här är inget bullshit det jag säger nu. Ni som ska kolla på matchen i Malmö, bortasektionen, ha jacka över innan matchen, och möjligtvis efter matchen. Visa inte att ni är AtM supportrar. Någon från Malmö blev knivskuren i Madrid av Atlético fans tydligen och MFF supportrar vill hämnas. Jag bara förvarnar er.
MFF - Mästa Mästarna skrev:Tack för lektionen. Det är några klasser skillnad mellan svensk och spansk fotboll.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )