Nikolaidis kommer med största sannolikhet inte att spela något mer för Atletico. Man ska aldrig säga aldrig angående atleti, men jag tror han lägger dojorna på hyllan och försöker rädda AEK Athen ur knipan istället.
Eto'o affären drar ut på tiden och det som ställer till det lite extra är att Real Madrid ska ha 50 % av pengarna. Tror inte de är så sugna att sälja honom till lokalkonkurrenten heller.... Att sedan Atleti inte badar i pengar gör inte saken lättare.
I så fall tycker jag det finns bättre sätt att spendera pengarna på än att lägga allt på Eto'o. Intertoto är inte långt borta, den första matchen är om två och en halv vecka. Se till att få truppen komplett med de spelare som Ferrando vill ha. Som till exempel: Mittbacken Ibanez från Albacete, Luccin från Celta och Sales från Valladolid.
Är lite kluven till Kluivert, han har liknat en skugga från sitt forna jag de senaste två säsongerna. Han har varit bra, inget snack om den saken. Men bilden av honom som bänknötare i Barca hmmm....