Asså, calderón är ju en av världens snyggaste arena det vore synd att sälja den till "OS" det kommer ju bara vara en gång i Spanien.
Finns det några bilder på den andra arenan.
hej jag såg billder på er nya stadion ganska fin asså, men kommer det vara löparbanor eller är det ej bestämt. vore synd om en storklubb som ni fick en med löparbanor framförallt synd om fansen på matcherna. asså varför byter dom Estadio Vicente Calderon mot er nya för duger inte den???? tacksam för svar
Ferrandos trupp till matchen mot Zaragoza:
Mv: Leo Franco och Cuéllar
Backar: Velasco, Pablo Ibáñez, García Calvo, Sergi, Pablo Sicilia och Molinero,
Mittfält: Sosa, Antonio López, Colsa, Jorge, Nano, Ibagaza, Luccin och Álvaro Novo
Anfall: Fernando Torres och Braulio
Luktar lite 4-2-3-1 om den här uttagningen....
Skadade: Salva, Perea, Aguilera och Núñez
Avstängd: Grönkjaer
är det därför den har löpparbanor för att det är os , men dom borde ta bort löpparbanorna efter , för det är så tråkigt med löpparbanor . m.v.h lycka till om cl platserna , hoppas ni tar en av dom
Såg precis våra mål på Eurogoals. Vad tur Ibagaza hade! han sköt i stolpen sen tog bollen i huvet på målvakten och sen in i målet! =)
Vi blir riktigt farliga i år. Jag tror att vi har chansen på en 4:e plats.
Skönt att högerkantsproblemet verkar vara löst nu, bara vänstern kvar, fast det vore kanske lite för optimistiskt att hoppas på nån ny där med...
Så här tror jag laget kommer se ut efter ett tag
----------------Franco---------------
Velasco-----Perea-----Pablo-----Lopez
------------Luccin----Colsa----------
------Taddei----Ibagaza----Nano------
----------------Torres---------------
Gabi är klar för Getafe. Han lånas ut en säsong för att förhoppningsvis få lite matchträning hos lokalkonkurrenten. Det blev klart i dag då Sosa fick klartecken för spel i Atlético, då de sista pappereren dök upp sista stund....
Arizmendi som såg ut att vara på väg till Getafe hamnade istället i norra Spanien hos Racing Santander. Där ska han försöka ta en plats i förstaelvan, vilket kan bli en nog så tuff uppgift.
Ännu inga uppgifter om att Taddei skulle vara klar för Atleti och snart är sanden slut i timglaset.....
Hitman
3 september 2004, 21:43
Peter Beer////
Varför plockade ni inte van der Meyde innan fönstret stängde?
La Liga har meddelat vilka tider matcherna har avspark nästa helg 11-12/9.
Grattis alla Atletifans för med största sannolikhet, (man vet ju aldrig hur TV 4+ tänker) blir det Atlético i rutan nästa söndag. Det är den sista matchen i omgången, det vill säga söndagens sena match. Med avspark kl 21.30 får vi njuta av mötet Albacete - Atlético!
också hört ettsånt rykte att man förhandlar inför nästa säsong....tror att det också mycket möjligt att det kommer att ske...och jag håller med världens bästa anfall...de skulle komplettera varandra perfekt...kort teknisk ot en låg mycket bra på huvudspel...förresten en sådan spelare garanterar nästan bra fotboll..likaså nya tränaren...
Igår tänkte jag dra upp en lista över alla tänkbara klubbar för honom, nu nöjer jag mej med de spanska eftersom Tevez skulle föredra en flytt hit
Real Madrid - 1. En klubb kan bara inte ha 5 världsanfallare (+Portillo). 2. De värvar bara stjärnor som bevisat sej i Europa.
Barca - 1. De värvade Eto'o och har redan fullt på topp
Valencia - 1. Har Mista, Corradi och Di Vaio och har nog inte tillreckligt med pengar.
Deportivo - 1. Tror att de inte har tillräckligt med och inte är tillräckligt stora.
För oss däremot verkar det vara upplagt för Tevez!
1. Vi lånade bara Salva och Torres saknar efter säsongen en anfallspartner.
2. Vi har flera argentinare
3. Vi har Perea, en ex-Boca spelare i truppen och jag har förstått att vi har bra relationer med klubben
4. Boca och Atletico liknar varandra i mycket, två folkklubbar, bästa fansen, liknande arena
5. Ferrando verkar gilla att värva ungt
6. Tevez skulle nog tycka det vore kul att lira med Torres
7. Tevez är en riktig Atleti lirare: lojal, kämpande, viker sig inte, har starka känslor dessutom är han ju en helt otrolig spelare!!
Hoppas bara vi har pengar nog...
HEELT SJUKT!!!
Igår satt jag och drömde om Tevez och kolla här!!!Fy fan vad underbart om det händer blir jag världens lyckligaste man och Atleti världens bästa klubb!!!
--Bobban & Andersito--
Angående er utmärkta guide till truppen; Är ni absolut hundra på att det är samme Santi som under guldsäsongen? Jag tror nämligen att det är en annan. Är dock inte helt säker...