Torres: "Many congratulations, and thank you for making football such a spectacular game"
Fernando Torres send his congratulations to Liverpool F. C and, especially to the Spanish players that have taken national football to the highest level.
"After sharing the excitement like one of so many fans with the great Champions league final, I would like to send my congratulations to Liverpool Football Club for winning their fifth European Cup, and specially to all those Spanish professionals that have contributed to this great victory. Both to the coaching staff: Rafa Benítez, Paco Herrera, José Manuel Ochotorena, Paco Ayestarán; and also to the players: Luis García, for taking the red and white colours so high, to Xabi Alonso, whom I hope to see soon in the National Team, to Antonio Núñez, a friend in the great family of Bahía, to Josemi and Morientes. To all of you CONGRATULATIONS, and thank you for making football such spectacular game".
Fernando flörtar ännu mer med Rafa Benitez :D
Ämne: Vi ställer upp såhär.... Startelvan i morgon innehåller några överraskningar!
Bland annat får reservmålvakten Cúellar chansen för första gången i ligaspelet. Aguilera som gör sin sista match för Atleti startar troligen till höger på mittfältet. Saknas på grund av landslagsuppdrag gör Sosa och Perea! Avstängd är Colsa. Skadade är Salva, Grönkjaer och Novo. Det innebär kanske denna startelva?
Cúellar
Velasco, Pablo, Calvo, Sergi
Aguilera, Luccin, Medina, López
Ibagaza och Torres
Hitman
28 maj 2005, 21:18
Liverpool har 30 miljoner pund+pengar från spelarförsäljningar (Baros, Diouf, Diarra) att handla för, så visst har de råd med Torres, om de verkligen vill gå för honom.
Avslutningen på säsongen känns bara tyngre och tyngre! Från att på allvar ha varit med och slagits om CL platser, så blir vi ett mittenlag!?
Hoppas hoppas hoppas verkligen att dom tar tag i sakerna i cupen, annars kan ju aldrig Ferrando få vara kvar?!?! Eller vad tycker ni?
Jag tror Torres går dit han själv OCH klubben helst vill.
OM det är så att Barca ger oss ett oemotståndligt bud så är det bara att acceptera det, ingen spelare är större än klubben, inte ens Fernando Torres.
Vi skulle bli ett bättre lag med tex Saviola och Riquelme, samtidigt som Torres vikt som affischnamn inte kan underskattas.
Nåja, vi får väl se, jag misstänker dock att vår katastrofala säsongsavslutning gör att han vill lämna. Fan, det såg ju så lovande ut...
ATLETI!!!!
Mathias
26 maj 2005, 01:04
Jag tror Torres går dit han själv OCH klubben helst vill.
OM det är så att Barca ger oss ett oemotståndligt bud så är det bara att acceptera det, ingen spelare är större än klubben, inte ens Fernando Torres.
Vi skulle bli ett bättre lag med tex Saviola och Riquelme, samtidigt som Torres vikt som affischnamn inte kan underskattas.
Nåja, vi får väl se, jag misstänker dock att vår katastrofala säsongsavslutning gör att han vill lämna. Fan, det såg ju så lovande ut...
ATLETI!!!!
Vi ställer upp såhär mot Getafe(vins med 1-0 eller 1-1)
Franco
Molinero,Pablo,Perea,Sergi
Jorge,Luccin,Sosa,Lopez
Torres,Braulio
Kharles_Laporta
26 maj 2005, 11:21
Razor
Liverpool vann CL igår.
Dessutom skulle Atleti få Riquelme + Saviola + 20 miljoner euro dvs två absoluta klasspelare + en dubblerad transferbudget.
http://www.fourfourtwo.premiumtv.co.uk/page/Interviews/0,,11442~666032,00.html
"If I did leave, I wouldn't want to play in Spain because I wouldn't want to play against Athletico. And if I'd left Spain, I'd go to England. The Premiership suits my qualities really well, it fits my style of play. The way they play in Italy is not so attractive.
"I haven't considered clubs but the one I hear most about is Liverpool. I speak to Xabi Alonso, Luis Garcia a lot.
"They tell me it's fantastic there. That you really have to see it to experience it."
Vad tror ni om Liverpools chanser att värva Torres? Om han inte spelar i vårt kära Atleti så ser jag honom allra helst i Liverpool
/Liverpudlian som stöttar Atleti i La Liga
Jag tror inte att Baros och Kewell skulle tillföra så mycket. Då ser jag hellre det ryktade budet från Barca. Fast har de råd så vill man ju ha kvar Torres tillsammans med en annan anfallare av klass.
Tror inte Red. att Molinero kommer att starta? är det isåfall pga skada eller någon annan skavank?
Molinero är en av mina favoritynglingar(och hoppas han får starta eller åtminstånde hoppa in i mathcen mot Getafe?
Tror inte Red. att Molinero kommer att starta? är det isåfall pga skada eller någon annan skavank?
Molinero är en av mina favoritynglingar(och hoppas han får starta eller åtminstånde hoppa in i mathcen mot Getafe?