Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
I'm Madridista! skrev:God förmiddag! Med tanke på vårt senaste möte oss emellan samt att vi visade enorm styrkebesked när UEFA supercupfinalen, betvivlar jag (TYVÄRR) att ni kommer vinna under kvällens match mot Europas bästa lag. Självklart finns det en viss chans att ni kryssar eller t.o.m. vinner men oddsen är inte på er sida. Även den mest inbitne Atletico-fan kan inte blunda för det... Väl mött!
I'm Madridista! skrev:God förmiddag! Med tanke på vårt senaste möte oss emellan samt att vi visade enorm styrkebesked när UEFA supercupfinalen, betvivlar jag (TYVÄRR) att ni kommer vinna under kvällens match mot Europas bästa lag. Självklart finns det en viss chans att ni kryssar eller t.o.m. vinner men oddsen är inte på er sida. Även den mest inbitne Atletico-fan kan inte blunda för det... Väl mött!
I'm Madridista! skrev:God förmiddag! Med tanke på vårt senaste möte oss emellan samt att vi visade enorm styrkebesked när UEFA supercupfinalen, betvivlar jag (TYVÄRR) att ni kommer vinna under kvällens match mot Europas bästa lag. Självklart finns det en viss chans att ni kryssar eller t.o.m. men oddsen är inte på er sida. Även den mest inbitne Atletico-fan kan inte blunda för det... Väl mött!
ADCS (red) skrev:Real Madrids införartikel. Finn ett fel... "Atlético har även de flesta tillgängliga för spel i denna match. Det är endast två spelare som inte är tillgängliga för spel denna match, Arda Turan och Profe Ortega. Givetvis är det största avbräcket Arda då turken ses som en av Atléticos bästa spelare av undertecknad och även om man har bra spelare att ersätta honom med är det svårt att ersätta en så pass talangfull spelare fullt ut"
ADCS (red) skrev:Real Madrids införartikel. Finn ett fel... "Atlético har även de flesta tillgängliga för spel i denna match. Det är endast två spelare som inte är tillgängliga för spel denna match, Arda Turan och Profe Ortega. Givetvis är det största avbräcket Arda då turken ses som en av Atléticos bästa spelare av undertecknad och även om man har bra spelare att ersätta honom med är det svårt att ersätta en så pass talangfull spelare fullt ut"
gurra1993 skrev:Zoran jag det är ju sant. Tycker bara det är kul att vi visar att vi är att räkna msd
gurra1993 skrev:Enligt fotbollskanalen har vi spenderat 4 mest i Europa detta fönster:) trodde man aldrig skulle hända!
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |