Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Cholismo skrev:JAAAAAAAA! 2-2 Getafe i 92:a minuten. Angel Lafita står för 2 mål, Angel som för några säsonger sedan intresserade Atletico kanske kanske har nickat guldet till Atletico.
gurra1993 skrev:Asså om Simeone vinner dubble. I år å senare vm för klubblag har han ju vunnit alla titlar man kan vinna. Och de med Atletico asså med Atletico de ska ju inte gå. EL, europeiska supercupen spanska kubben lagliga cl å vm för klubblag. Best coach ever. Eller han saknar ju spanska supercupen.
acerci skrev:Jag och Nahro har hängt i Jönköping som, vad vi trodde, ensamma rödvita ett par år. Nu har båda dock flyttat. Göteborg för mig. Här har jag hittat en bar i Vasastan där en från de rätta delarna av Madrid jobbar, brukar snacka lite med honom och hans kompisar när jag är där och ser på matcher. Tänkte nog försöka se finalen där.
Limpowitch skrev:@acerci Vad heter baren du brukar hänga på? Bor nämligen också i Göteborg och brukar hänga på Restaurang Viktoria men där brukar jag vara ensamt Atletico fan! Hade varit gött och se CL-finalen med lite andra atleti i Gbg
zinko zinko skrev:@belgaren Är också rödvit i Jönköping, trodde jag var rätt ensam. Men är du grönvit på lokal nivå, så skulle vi ha svårt att komma överens. Derby idag, HUSQVARNA FF mot victoria!
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )