Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
erkano skrev:Skitsamma grabbar . Vi är ändå före Real i tabellen !
Mesudine Zizil skrev:Med allra största respekt så är din sista mening ren bullshit. Vad har ekonomin med något att göra? Rent psykologiskt och spelmässigt så hade ni minst lika bra villkor som vi hade. Vi befinner oss i en turbulent period medan ni radar upp vinst efter vinst. Istället för att ta vara på chansen så sket ditt lag ner sig, vi var så usla den första halvleken att jag inte har några ord för det, att ni ändå inte lyckades göra något då är ert eget fel och att skylla på skillnader i ekonomin är bara pinsamt. Vill verkligen inte provocera eller något, men tror nog att de flesta här håller med om att Atletico är mycket bättre än vad ni visade ikväll.
KristoferDelija skrev:Först vill jag säga att Real madrid gör en fenomenal insats och sin bästa match för säsongen defensivt särskilt där dom va helt fantastiska. Men till Real Madrid fansen så vill jag bara säg att alla snorungar kan dra åt helvete. Äkta plastfans som knappt sin historia, klubbkänsle eller det viktigaste av allt att vara supporter lidelse nämligen. Detta kan Atletico de Madrid fansen i Sverige mycket väl allt om det jag nämner. Sen så skulle det verkligen varit kul om det hade vart på JÄMNA vilkor man mötes och då menar jag ekonomiskt och allt det.
Zidane_5 skrev:13 years and still counting
josémariaGutiérrez skrev:Vad hände med marängsvissen?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )