Tycker det sett bra ut efter 1-0. Hög press, stör Sevilla bra i alla uppspel. Hoppas de kan hålla känslan i andra.
Amrabat har verkat pigg och ganska farlig. Kanske ett lyckat lån?
Haha domaren står en meter ifrån. Coke håller fast Amrabats arm. Blir inte ens frispark... Coke borde ha haft sitt tredje gula kort. Ja just ja han borde inte vara på plan.
Kollade runt lite på de tre nya killarna för att se om det är en säker avslutare på gång. laget behöver nog en kille som är 100% vid de där givna chanserna för att undvika strecket. Jag kan ingen av spelarna men statistiken verkar inte briljant... :
Yakovenko spelade bara 6 matcher i fjol. Inga mål, inte någon målspruta om man kollar bakåt heller. Några småskador men mest inte platsat i Fiorentinas starelva?
Rescaldani har gjort 8 mål på 31 matcher senaste två säsongerna i Argentina. Killen är 192 lång, 83kg, så kanske han är bra på att ta ner och hålla bollen i anfallszon? Stark vid hörnor?
Nordin Amrabat har sedan 2012 gjort 1 mål på 28 matcher i Galatasaray.
Verkar inte vara någon skytteligavinnare bland dessa nyförvärv men jag hoppas jag har fel, kanske kan Nordin som verkar vara snabb öppna för andra!
Vi förstärker med ytterligare två lån, två anfallare. Ukrainaren Aleksander Yakovenko från Fiorentina och argentinaren Ezequiel Rescaldani från Vélez Sarsfield.
Forza GS
30 januari 2014, 15:10
Lite om Amrabat:
Position: HY, VY, ANF.
Otrolig snabb, bra teknik, inlägg och dugliga skott med båda fötterna. När det väl finns stora ytor, då jävlar är det omöjligt att stoppa marockanen. En mycket bra värvning för er del då jag vet att han kommer hjälpa er klättra upp i tabellen dit ni hör.
Hur mycket går köpoptionen på? Står inget om det på turkiska tidningar.
Tyvärr den trenden som är nu.. La liga och Serie A tappar enormt och Frankrike, Turkiet, England och Tyskland går fram rejält idtället.. Men det är ju inte så konstigt i avsaknad av pengar, arenor och träningsanläggningar av hög standard..
Min erfarenhet är att de billigare biljetterna brukar gå åt först när priserna höjs då kändislagen kommer, är du inte malaguista och har medlemskort så kostar det från 75 och upp. Sen finns det säsongare där ute som kan ge lite bättre pris om dom inte utnyttjar platsen själv men jag vet inte om det är så många hundringar att spara om man inte sitter på bra kontakter som är snälla. Det lär finnas biljetter att köpa matchdag i luckan men nog får du vara beredd på att slanta en 100.
She said no Robin, se said no
20 januari 2014, 11:11
Hej. "Råkar" vara i närheten av Malaga när ni möter Real på hemmaplan i Mars och eftersom jag aldrig besökt er arena vill jag självfallet se den matchen men mitt resesällskap är ganska ointresserade av fotboll och tycker att 90 euro är för dyrt, några tips på hur man kommer undan ett par hundringar billigare till den matchen?
Är det köpa på plats som gäller för normalare priser? Hur fort försvinner biljetterna mot just Real?
Jag var lite påverkad av alkohol då jag skrev mitt förra inlägg^^
Ja Shaqiri är en skön lirare, men samtidigt har väl inte Bayern jättebra täckning på kanterna om Robbery (Robben, Ribery) blir skadad. Så de känns som att de kommer vilja behålla honom kanske.