El Conejo (Saviola) har gjort två mål ikväll för Olympakos. Det ser ut att kunna vara han som tar grekerna vidare från gruppspelet. Kul för den lille kaninen:)
Ja defensiven är också i behov av förstärkning och där finns ju Martin Montoya och Marc Bartra med utgående kontrakt i Barcelona samt Sergi Roberto som en playmaker på mitten ;)
Leo Beenhakker vore väl intressant??
Leo Beenhakker var på La Rosaleda igår. Anledning okänd, man kan ju bara spekulera. Men klubben har gått ut på sig egen hemsida med en nyhet om att han var där.
Jag ser gärna att vi försöker stärka upp mittförsvaret i samband med januarifönstret. Tycker vi skapar tillräckligt framåt. Men vi behöver sätta våra lägen.
Tror det skulle bli riktigt bra. När Deulofeu kommer tillbaks till Spanien och Barcelona tycker jag även han är ett bra alternativ att låna in. Tror att han hade passat bra i Málaga.
Det finns ju ett par riktigt bra namn som just nu inte får tillräckligt mycket speltid i sina klubbar och som definitivt vore av intresse i Januari, i min mening, eller vad tror ni om spelare som Jesé Rodriguez, Iago Aspas, Luis Alberto och försöka få tillbaka Nacho Monreal?
Två kanske går att låna? =)
Vore väldigt nödvändiga värvningar i min mening..
Nej fy fan vad uselt... Satt han inte löst innan Schuster så gör han det nu!
Att tappa 3-0 är riktigt uselt, dock väldigt kul att Juanmi kommit igång och åter gör ett mål! Alltid kul när egna produkter tar sig fram i A-truppen =)
Vi tappar 3-0 till 3-3. Vi bränner massor av lägen. Vi försvarar oss katastrofalt dåligt vid alla deras tre mål. Camacho blev utvisad helt utan grund.
Det ser inte bra ut mina vänner.
3-3 är ett väldigt väldigt dåligt resultat att ta med sig vidare på i cupspel. Nu åker vi mest troligt ut.
Hoppas Schuster ställer upp ett bra lag på plan ikväll, Willy får gärna fortsätta stå även i cupen för min del, han kan ju inte vara så sliten? Sen är ju en viss Santa Cruz med ikväll, han borde man vill ju vilja ha i målform och därmed starta.
Real Madrid fick ju bara 0-0 mot Olimpic de Xativa i deras första möte. Med lite tur där så kanske man slipper marängerna i en eventuell kvartsfinal. Det räcker ju faktiskt med att Olimpic de Xativa gör ett mål på Bernabeu så kanske man kan få lite press på Real... ^^ även fast de såklart skulle vara trevligt att ta sig an Real Madrid också. Men först har vi en revansch på Osasuna att ta hand om.
Willy
Gamez Sanchez Chen Angeleri
Camacho Darder
Pawlowski Portillo Bobley
Roque Santa Cruz
Nått sånt ikväll kanske?
Ja hört talas om honom har jag men inte sett han, det har ju gått rykten om Arsenal och Barcelona för Brahim tidigare och på den vägen har jag läst hans namn..
Otroligt trist att tappa en sådan talang som det ju verkar vara!
Hur går det med rykten då? Någon som läst något intressant? =)
Vi har bollen hela tiden. Ca 60% bollinnehav. Men spelet haltar. Avsaknaden av Portillo på mitten är enorm. Ingen har riktigt mantlat hans roll som bollfördelare och spindeln i mitten. Jag trodde Bobley skulle få den rollen. Men ingen fick den.