Måste nog säga att det var rättvist ändå. Vi släpper in två frisparkar, en som går direkt i mål och ett inlägg. Känns inte ok.
Tycker Weligton såg ostabil ut vid flera tillfällen. Han värderar situationer osmakligt och går in hårt i ryggen på motståndaren där han bör avvakta.
Sedan säger jag återigen att Darder har väldigt klara svagheter. Han är långsam i tanken då han har bollen, sedan har har en rätt medioker passningsfot. Slår bort alldeles för många passningar. Speciellt på slutet så att Betis kunde kontra.
Varför använder inte Schuster Camacho istället? Han är bättre på att passa, bättre på huvudet och likvärdig om inte bättre i defensiven tycker jag. Undra om han har någon dispyt med Berndt?
Nästa match kan vi hoppas att Hamdaoui kan medverka. Santa Cruz ser väldigt loj ut där framme, det irriterar mig. Som kommentatorn sa, han ser inte riktigt ut att ta i 100% i löpningen. Sen ser man bollen gå ut till inspark och Santa Cruz gör tummen upp. Fan det irriterar mig, spring för helvete.
Nu låter jag sur men jag är egentligen hur glad som helst! :D 3 poäng och spelet såg helt ok ut! :)