Kunde inte se matchen igår så kan inte uttala mig särskilt mycket...
Men självklart hade jag hoppats på tre poäng. Men det är ingen lätt arena att sno med sig en trea på. Det låter ju på kommentarer man läst som om båda lagen var obenägna att göra så mycket av alltihop. Kanske att båda lagen kände av europaspel.
Pellegrini verkade ju nöjd ändå och då får vi väl vara det också.
Sonofisai
Haha möjligtvis :)
Vad tror ni om matchen ikväll? Förra säsongen hade jag tippat på 0p på San Mamés men Bilbao-spelarna är verkligen inte skuggan av förra säsongen. Trots det tror jag det blir en tuff match, ger en liten fördel till Málaga dock.
Saviola trots några lama avslut har visat sig fortfarande vara riktigt giftig.
Sen är det såna här matcher Isco och Joaquin verkligen steppar upp och visar framfötterna även om de gör det lite varje match.
Själv tror jag 2-0 Málaga. Caballero är en personlig favorit i målet och läcker nog inte ikväll heller.
Barca o Mort!
Det är väl som vanligt. Vi får väl ta hem honom igen när ni tar in nån tränare som bara låter sydamerikaner och katalaner spela... Så då får vi tacka för utbildningen. :)
Visste inte att ni hade en sådan här talang i era unga led. Riktigt synd att vi tar honom från er även om jag är glad att se vad han kan göra. Eftersom vi har så många andra talanger kan det hända att han hamnar i skymundan.
Önskar honom lycka till vilket lag han än väljer.
Isco, vilken grabb! Caballero med ett par jätteräddningar som vanligt. Iturra täcker ytor väldigt bra men hans passningsfot är lite för svag för denna nivå tror jag. Kanske bra att slänga in för att stänga matcher, men en defensiv mittfältare som gör en felpass kan vara riktigt avgörande.
Ikväll tar vi ryssarna! De kan ha hur många brassar de vill men ikväll ska de inte komma undan med några poäng...
Om man bara kunde tro på det... blir nog lika ändå. skit med
Fin seger igår. Saviola var grymt bra 1 assist och ett mål :)
Riostlund
16 september 2012, 09:30
Otroligt kul att en gammal favorit spelare nu kommer och presterar i mitt absoluta favoritlag i Spanien! Javier Saviola =) Är lite av det vi verkligen saknat, en riktig målskytt! Tyvärr hade vi behövt han tidigare men ;)
Ska bli väldigt spännande att se vad vi kan åstakomma i CL nu under hösten =)
Det här var ju inte starten på säsong vi hade väntat oss riktigt med flera viktiga spelare ut. Det fina verkar vara att det går att lyckas utan santi... För det är väl egentligen honom vi kommer sakna mest. Rondon fick ju inte till det riktigt och mathijsen är inte vad han en gång varit. Rvn har ju lagt av så han hade vi missat ändå. Maresca är ju inte killen med mest speltid men han gjorde ändå några viktiga mål förra säsongen.
Pellegrini verkar ändå lyckas. Vi gör inte mest mål men vi släpper heller inte in mycket.
Gött
För er som inte redan visste, så här spelar vi CL under hösten. När åker vi ner? ;)
Málaga-Zenit, 18/9
Anderlecht-Málaga, 3/10
Málaga-Milan, 24/10
Milan-Málaga, 6/11
Zenit-Málaga, 21/11
Málaga-Anderlecht, 4/12
Fantastiskt! Ser med spänning fram emot lottningen.
Vore ju en skam om vi inte kan hålla truppen intakt nu och addera ett par CL-sugna nyförvärv på det!