Håller med dig om Buonanotte, tror han kommer bli en av lagets mest tongivande spelare under säsongen :)
Jag skulle vilja forma laget såhär:
Willy
Gamez-Demichelis-Mathijsen-Monreal
Toulalan-Cazorla
Joaquin-----------Buonanotte
Baptista-RVN/Rondon
Willy
Gamez demichelis mathijsen eliseu
Joaquin Cazorla toulalan duda
Baptista Rondon
Tror tyvärr inte buonanotte eller Ruud får starta
Min elva hade nog sett lite annorlunda ut dock.
Buonanotte kan bli bästa nyförvärvet enligt mig.
Monreal tror jag hamnar på bänken eftersom det verkar som om eliseu har höjt sin nivå ett snäpp. Men man vet ju inte hur han tänker
Vad säger ni om detta? Jag tycker det verkar lite konstigt med tanke på att ni är ekonomiskt oberoende och det var ett tag sedan affären blev klar. Ganska slarvigt av Malaga.
Malaga lottar ut 25 nya matchtröjor om man gillar deras officiella fansida på Facebook.
Den sidan bör man väl gilla oavsett om man vill ha en tröja eller ej :)
Ja visst är det så , men det bli ju inte mer rätt för det ;)
Bättre i så all att göra som dom gör i Spannen som skriver Sporting de Portugal
ska bli skoj att se matchen imorgon
Sporting Portugal it is, javisst, men samtidigt säger nog alla Lissabon i folkmun. Sorry för det.
Málaga möter Peñarol i Trofeo Costa del Sol den 13 augusti sen kör säsongen igång en vecka senare. Alltså ingen match mot Inter detta år.
Sonofisai: Raúl besökte Málags träning för att hälsa på sina gamla vänner Pellegrini, RvN och Baptista som jag förstod det.
Viva Andalucía: Málaga spelar en fyralagsturnering i Cádiz där man först möter Sporting Lissabon i semifinal och därefter Cádiz eller Udinese i final/match om tredje pris.
Trofeo Carranza som turneringen heter spelas alla matcher på Cádiz hemmaarena Ramón de Carranza.
Robardo:
Riktigt fina mål där. Dudas och Buonanottes är verkligen otroliga
Viva Andalucia
2 augusti 2011, 21:02
Banus:
Aj vad synd, står verkligen ingenting om i vilken stad, tid eller arena dom spelar på.
Är ju 20 mil till Cadiz här ifrån så då skippar vi nog det tyvärr..