Annu en riktig skitmatch av Malaga! Jag kanske ofta later gnallig pa detta forum men vi ar enligt tabellen ett topplag i ligan och da tycker jag att man kan stalla en del krav pa laget. Jag forvantar mej att vi ska fora matcher mot svagare motstand, att vi ibland vinner enkla matcher med tre fyra mal och att vi lagger upp en taktik och spelar vart eget spel inte motstandarnas spel. Idag mot Salamanca klarade vi inte av nagot av detta. Salamanca ar tills nu det svagaste motstandet jag har sett men vi staller upp med ett dessensiv uppstallning, jag vet att det ar borta match men vi ar ju anda ett topplag? vi klarade inte av att fora matchen, det var Salamanca som holl i taktpinnen. Vi hade valdig fa malchanser kanske tre!! bollar pa mal pa hela matchen. Baha fick hjarnslapp och idiot tacklade bakifran i annfall nar det ar en sekund kvar av forlangningen och eftersom att det var hans andra gula sa blev det rott, jag vet inte om jag ska skratta eller grata. Har jag fel? Kan jag inte krava battre av ett topplag? Mitt hjarta klappar for Malaga men jag maste saga att om vi gar upp sa beror det pa en valdigt svag liga.
Patrik.