Hidalgo: Stabilt! Hur länge kommer du finnas på plats därnere? Räknar med fler krönikor framöver =)
Pat: Nytt blod är ok men att spela in nio nya kan bli svårt. Hoppas dock det går vägen. Tre år, har jag sagt till mig själv, tar det nog innan vi är uppe igen. Måste bygga från grunden.
Har inte hört något om ett Mexicanskt bud...
Jag tycker det kanns valdigt possetivt med stort spelarbyte infor nasta sesong. Truppen vi hade har ju visat att den inte alls holl mattet, att fixa kontraktet for nasta sesong i den nast sista matchen var val inte vad vi hade forvantat oss av den gangna sesangen. Nej helt ratt att satsa pa nytt blod och jag ser fram mot forsesongen.
Det gar manga ryckten om att vi kan bli Mexicanska infor den har sesongen, ett seriost bud ar lagt men familjen Sanz havdar att Malaga inte ar till salu! Ar det nagon som har mer information om saken?
Haller med Robban, det kanns inte helt bra att byta ut tio spelare med halvokanda segunda lirare. Ryktas dock om ngn sorts stjarna nu, men vi far la se...bara 2 manader kvar..
Los Flores
24 juni 2007, 03:54
jaja... 15:e plats...
nästa år så åker vi upp i tabellsystemet känner jag på mig ;)
forza Málaga
forza la Rosaleda
En jäkla spelarruljans i laget. Precis som vanligt. Känns inte riktigt bra att man ska spela in så många nya år efter år...
Lalat
19 juni 2007, 19:20
Hörde att den gamle CM 01/02-favoriten Gifton Noel-Williams är på väg till er. Lirade för Murcia i år, gjorde fyra mål på två starter och åtta inhopp. Han har ett år kvar på kontraktet med klubben, som dock vill sälja honom för att hämta in nya, friska snubbar.
15e plats, jaja bara att ta nya tag! Muniz satsar på anfallet inför nästa år, redan 2 nya klara (paragon, baha)och letar efter fler...sen är el chengue och rosado mkt nära att förlänga. 25-26 aug drar ligan igång igen...gött
Galctico
13 juni 2007, 18:15
Spelar ni i la primeria nästa säsong? Satt idag o kollade på en gammal match mellan real och malaga på bernbeu säsongen 2003/2004 :P
Fyra klara spelare redan, bla baha, ponfederrina och cheli fran huelva! Dessvarre kan Hidalgol ga vidare till Almeria...trist, men forstaligt! 2,5 manad utan fotboll, trist!
Shuu, antligen..men det satt fan hart inne...3min fran slutet! vilken avsluting, nagon idiot pa laktarn skrek ngt at Fernando Sanz och han blev tokig o slog till personen i publiken! Vilken grej, sen fick han staende ovationer...nasta ar gar vi upp!! hehe...rorig nu, exalterad, men skitsamma, nu ska beckham avgora la liga! hej
UlTRAS BaYerN
7 juni 2007, 17:12
Kommer ni att spela på första divisionen nästa år?
Kan det verkligen vara så att jag har fel? Illa, illa ;)
Men som sagt, ska nog mycket till för att Málaga inte ska spela i Segundan nästa år ändå...
Ang. Theresa så väljer jag att inte kommentera det Roteta, haha.
Roteta
5 juni 2007, 23:33
Rob, noterar att dina spanskakunskaper inte riktigt är vad de borde vara...Är mycket riktigt som Hidalgo påpekar, att det är målskillnaden i de inbödes mötena mellan lagen på samma poäng som gäller. Jag tror du får åka ner och hälsa på Theresa igen ;-)
Ok, men som jag tyder det är det målskillnaden mellan de två klubbarna inbördes på samma poäng, som fallet är för madrid o barca nu. Men men, vi fixar det ändå=)
Hidalgo: Hamnar två lag på samma poäng så är det målskillnad som avgör. Det är när det är tre lag eller fler på samma poäng som inbördes möten gäller. Det är i alla fall så jag förstår det. Kolla lfp.es
Det är inte målskillnad som avgör utan inbördes möten, dvs förlorar vi de två sista o castilla vinner så åker vi ur (3-3 hemma 1-2 borta) Om Alvaves o Las palmas går om oss oxå dvs. Men visst ser det bra ut och vi fixar det ändå på lörda
Insua: Din namne här är en grym spelare. Synd att Málaga inte kunde behålla killen. Annars så spelar Miguel Ángel Lozano Ayala hos dina lokalkonkurrenter, Real Betis Balompie.
Väldigt coolt att det finns en sida och ett forum för Malaga, en mycket cool klubb. Själv fick jag upp ögonen för klubben, och en viss spelare när han spelade där (se mitt namn).
Jag har en undring, över Miguel Angel i Malaga, jag undrar vad hans fullständiga namn är, och var han spelar nu?