BMX - Jag vet att rykten har gått och pågår än om att Marcelo Romero ska vara på gång till Villa. Men även andra klubbar rycker i honom. Något om Miguel Ángel vet jag ej. Och om någon av dem är intresserade och vill skriva på får framtiden utvisa. /Málaga red.
Robban
26 februari 2004, 12:51
BMX - Jag vet att rykten har gått och pågår än om att Marcelo Romero ska vara på gång till Villa. Men även andra klubbar rycker i honom. Något om Miguel Ángel vet jag ej. Och om någon av dem är intresserade och vill skriva på får framtiden utvisa. /Málaga red.
barca vann jju med 3-0 det var bra för våran del!!
Roteta
30 april 2004, 01:26
Torricelli:
Här har du en iallafall. Med tanke på hur sinnesjukt många svenskar som "pluggat" spanska i Málaga genom åren så finns det nog en hel del, åtminstone i passiv form.
Robban:
Vafan, du ska inte med ner en runda i sommar!? Har sån sjuk Málaga-abstinens! /Fredde
Torricelli
25 april 2004, 12:38
Jaa du Greger, inte är det många i alla fall.
Trevligt att tv4+ visade Málaga igår kväll men det var riktigt orättvist att vi inte fick med oss 3 poäng, Salva verar ha tappat målsinnet nu dem senaste matcherna för igår borde han gjort minst 1 mål iaf. Hur många Málagafans finns det i Sverige egentligen?