”
Fbg forever skrev:Ja i närheten av 2 miljoner lär det inte varit tal om men något lär han ju fått. Så rimligtvis borde han lösa sig själv från sitt kontrakt. Hoppas verkligen inte FFF betalar något.
Han betalar nog inte en krona ska du se..
Han står under kontrakt med Hammarby och en annan klubb vill ha honom så om det blir snack om pengar så är det nog Falkenberg som får hosta upp en liten slant.
Oavsett om Hammarby vill ha kvar honom så är det snack om en spelare som inte trivs med sin situation vilket gör det svårt att prestera 100%.
Både Falkenberg och Christoffer kommer nog lindrigt undan.
Majoriteten här på forumet verkar ha glömt att han bara för något år sedan var ett hett villebråd för väldigt många klubbar. Han är ju inte sämre idag??
Hela Hammarby har slitit under säsongen, glöm inte det.
Någon med Helsingborgströja säger att han är för lätt för Allsvenskan.. Vart placerar du då Eliasson som har lämnat? Det var ingen knutte det va?
Poängspelare? Nej det kan jag hålla med om.. Men hur räknar man poäng?
Om Zlatan (Ibra) drar på sig 2-3 motståndare hela tiden men det är andra som står för mål och assist, skulle han då inte vara bra att ha i sitt lag?
Nu drar inte stoffe på sig tre killar utan kanske lurar bort dom istället för att sen slå bollen till en kille som i sin tur gör assist.. är inte det minst lika mycket värt?
Svikare??
Kom igen, går man till Varberg eller HBK för 3000 mer i månaden så ser jag resonemanget, men Hammarby är kanske topp 5 av klubbar i Sverige publik och atmosfärsmässigt.. Får man chansen att spela där så tar nog majoriteten den.,
Om du en dag vill ut i Europa så kan jag garantera er att Hammarby dom senaste åren har fler kontakter och har fler ögon på sig än vad Falkenberg har.
Stoffe tror iallafall jag är en otroligt bra spelare för FFF!
Lycka till!