Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
skogstorparen skrev:Ni kommer ALDRIG mer tillbaka till AS, du Klugshamn får vara glad å kolla på ditt lag mot Stafsinge å Vinberg i framtiden ;-)
skogstorparen skrev:Allsvenska Maraton tabellen 2021: säsonger målskillnad poäng 36 Falkenbergs FF 5 -147 117 39 Varbergs BoIS 2 -2 74 Hihi ”vet var vi en gång varit” målskillnad -147 på 5 säsonger i AS, nåväl det vet vi andra oså, skratt
skogstorparen skrev:Allsvenska Maraton tabellen 2021: säsonger målskillnad poäng 36 Falkenbergs FF 5 -147 117 39 Varbergs BoIS 2 -2 74 Hihi ”vet var vi en gång varit” målskillnad -147 på 5 säsonger i AS, nåväl det vet vi andra oså, skratt
FFF_Klagshamn skrev:In time så sänker vår målvakt er i derbyn igen. Men njut så länge du och de andra 5 med sympatier hos bois kan det och tyvärr lär du få göra det under en längre period är jag rädd för vi är i fullständigt förfall men vi vet iaf vad vi en gång har varit och vi vet att en dag står vi där igen och ni är tillbaka på nivån där ni hör hemma.
skogstorparen skrev:Ni har FCT kvar att möte i Trestads regionen, hmm inte det lättaste motståndet då jag tror att FCT är det bästa laget i den regionen, skratt började min fotbolls karriär i en del av FCT, Trollhättans IF, sedermera ihopslaget med Trollhättans FK = FCT, inte alls sköj å se hur Laget vid havet fullständigt krakelerat, Sakta sjunkande i havet, det var två av er som önskade att BOIS skulle ruttna i de lägre serierna, nåväl återstår väl å se vilket lag som ruttnar långt nere i serie systemet inte för jag vill att skall bli så ;-) nu gäller det för laget, ledningen och Laget vid havet att vända skutan på rätt håll, det skulle jag uppskatta om det blir så, kämpa FFF å det tycker jag för laget inte för ”laget vid havet”
Brattebobo skrev:Skam för klubben absolut, men de - laget/spelarna/tränare lär knappast höja sig av att behöva höra det. Krismöte med klubbledning däremot!
Lagetvidhavet skrev:Klart att han fått en nytändning hos er. Går det bra så går han bra. Blir det jobbigare för er så räkna inte med att han står där när det blir kraftig motvind. Det gjorde han inte hos oss. Vi ses senare i vår.
FFF_Klagshamn skrev:Även om spelare används på fel positioner även under Christoffer Andersson så borde det inte kunna se såhär jävla illa ut med detta materialet på denna nivån. Vi möter Vänersborgs IF som för 2 år sedan inte ens var given förstaklubb i Vänersborg då Vänersborgs FK var den bättre av de båda klubbarna. Det är kriminellt det spelarna ägnar sig åt. Detta är en skam för klubben det som sker just nu. Det räcker Falkenberg. Skäms samtliga av er som har hand om den sportsliga delen. Från ledningen ner till spelarna nere på planen. Klubben blir fullständigt misshandlad. Dags att samtliga börjar sköta sina jobb nu. Det borde ha börjat ske redan förra året.
Kom igen gula skrev:Nu måste Eklund bort! Så länge Eklund är kvar kommer vi inte ta nästa steg att bli ett spelförande lag på övre halvan av Allsvenskan!
FFF forever skrev:Om inte ledningen fattat innan denna matchen att innerbackar samt centrala mittfältet inte håller borde de reagera och agera nu Sätt ner Dah på mittbacken och låt han spela med det minst dåliga alternativet Sätt in kreativitet på mittfältet och Sibelius visade på bra takter på försäsongen Kan fan inte bli sämre än försäsongen och första 3 matcherna Torn matchen var inte bra heller trots 3p
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )