Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mr_yellow skrev:Som vanligt samma elva.. Låt Rasmus Fridolf få spela för fan!
Zackie skrev:Verkar va dåligt tålamod hos lagen nuförtiden, Jsödra kickar sin tränare efter endast en vinst första 3 matcherna, ÖSK va ännu snabbare, en match, sen åkte Joel. Jag tror på Chrisse, de e spelarna som inte levererar, de måste stäppa upp, ta kampen. Vill ha förändringar på söndag! 4-2-3-1 får vi väl leva med…ett tag till. Vill se Erlandsson Borgström Dahl Gabbe Melker L Melker N Stoffe Fridolf Hofsö Hintsa Kizito Crazy, Tobbe, Stålheden & Aguda är ur slag, Hintsa får en match till, sen kör vi Oskar C där, va som en jävla ångvält mot Böljan på den kanten i DM! Nu vänder vi detta
FotbollsFFantast skrev:Inget ont om människan Dahl men visst åkte han väl ut SE med Ljungskile 2020? sedan med oss 2021… Fakta. I FFF ger vi honom bindeln 2022. Det är inte nog bra värvningar helt enkelt. Fanbärare och bra spelare med rätt karaktär har inte ersatts med några som är i närheten av de som lämnat/ fått gå. Björken, Mathiesen, Calle J, Edi, Joza, Pärlan. Chisom, Rode, listan kan bli hur lång som helst… Vi har hela tiden väntat och sett vad som blir kvar…afrikaspåret…. Nån matchotränad holländare som ska få en andra chans. Lägsta hyllan hela tiden. Dåliga värvningar i kombination med en avsaknad enkel spelide… Där är vi nu….. tyvärr.
FFF_Klagshamn skrev:Istället för att värva en spelare som typ Wilhelm Ärlig så borde prio ett ha varit att hitta förstärkningar till en backlinje som varit obefintlig de senaste säsongerna.
FotbollsFFantast skrev:Kan det vara så enkelt att det är spelarna som inte är bättre, just nu. Sifferleken kanske inte är grundproblemet… Titta på innerbacksalternativen. Tobbe K, inte direkt hjälpt till att hålla tätt de sista åren… Stålheden Tvååkers tredjeval 2021. Gabbe som lånades ut för att få speltid 2021. Det luktar inte SE om besättningen där, i nuläget…. Sedan jublade man ju när Melker N stannade, i mina ögon obegripligt att han inte är given på mitten? Ja det finns att jobba med i veckan för FFF.
Zackie skrev:Jag skiter i hur vi spelar i dagsläget men det enda som funkar för oss o alltid gjort är 4-4-2, varför ska vi ha 2 sittande mittfältare när vi har en 4- backlinje???? Erlandsson Borgström Stålheden Gabbe Crazy Stoffe Melker N Sibelius Hintsa Hofsö Kizito
KanuBelieveIt skrev:Vad snackar du om? Varberg gör det fantastiskt bra i Allsvenskan. Något FFF misslyckades med. Det är helt sant att nivån är närmre Vinberg än Varberg. Två förluster på tre matcher är uselt.
FFF_Klagshamn skrev:Läser att du har sympatier för MFF också. Fan jag trodde att du faktiskt var boisare på riktigt men liksom alla andra boisare så följer du även en annan allsvensk klubb och har fc bois som sidointresse. Min beundran för ditt supporterskap till fc bois sjönk en aning nu får jag medge.
FFF_Klagshamn skrev:Dom motstånden har du också att se fram emot på sikt. Vi möts i Division 2 tids nog. Vet er plats. Ni är ingenting och ni har aldrig varit det heller.
FFF_Klagshamn skrev:Tacktack du är inte så dum du heller! Beundrar din sympati för bois med. Du är en av få boisare jag har sett här på SF och överhuvudtaget med för den delen.
skogstorparen skrev:Du e la go, beundrar din sympati för FFF :-)
skogstorparen skrev:Du e la go, beundrar din sympati för FFF :-)
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )