Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Sidledsdanne skrev:Tre gamla Boisare på plan nu. Kom igen gula.
Brattebobo skrev:Frågan är om detta försvarsspel skulle hållit i div 1. Det finns lite att jobba på efter denna säsongen!
Zackie skrev:Äntligen va eländet slut!
Zackie skrev:Det låter faktiskt riktigt trist! Nytt o fräscht tack!
Lagetvidhavet skrev:Vi får alla hålla ögonen öppna på läktaren idag. Det kanske springer potentiella tränare på arenan och spanar :-) Askebrand huvudtränare och sportchef, Rode/David assisterande??
Brattebobo skrev:Jag fattar inte heller riktigt vad han gick i taket på, varenda kotte är väl överens om att det vart kasst från början till slut. Det är väl isåfall att man inte borde uttrycka det så som kommunpolitiker menar han… men varför inte? PS talar bara gott om klubben vad jag kan läsa, men säger att den här säsongen vart dålig. Även en stöttande supporter skulle säga detsamma. Från torsk mot Tvååker i genrepet till usel start på serien och en ännu uslare avslutning. Det är ju objektivt bara… som det är. Ingen kan anse något annat?
FFF-experten skrev:Skulle inte förvåna mig om FFF gör en kanonmatch i morgon... I övrigt tycker jag HN verkat "gotta" sig onödigt mycket åt FFF:s fall. Den ena artikeln efter den andra... Kan man inte lugna sig lite nu med alla skriverier? En annan sak; visst hoppas man att FFF ska få fram egna talanger och släppa fram dessa. Men det tycker jag att klubben försökt göra. De vill ju inget hellre än att få fram egna talanger. Tycker tyvärr dessa inte varit riktigt mogna uppgiften eller så har de dragit på sig skador...
FotbollsFFantast skrev:Rätt märkligt ändå….. Lunkans brev om att årets säsong inte är ett fiasko. Men Sportchef Håkan N säger att det är ett misslyckande i Lokalblaskan. Hårfin skillnad va? Och går samtidigt i taket för att kommunens starke man Per S tyckte säsongen var kass från början. Vilken den varit….förra med förresten…. Frågor?
FotbollsFFantast skrev:Viktigaste är väl å få in rätt tränare, tror man TT ska vända detta till SE igen vetefan hur man tänker, inte som huvudtränare iaf…
Långabollar123 skrev:Sant om egna spelare dock kan man ju inte klaga på att man inte lyft upp killar? Man har ju ändå haft en del unga man lyft upp men det händer inget med dom som kommer upp. Man måste hjälpa dom när dom kommer upp med inviduella träningarna , träna extra , kost sömn , mentala träningar och jag menar dom är ju heltidsanställda då ska man ha mycket tid över till allt sånt. Det är lätt när man är i botten av serien varje år att man ser bara dom 13-14 spelarna som konkurrerar. Där är felet tyvärr Mohamed Lorik Carl Gabbe Rasmus Men dom blir inget tyvärr om man inte har plan för dom och jag tycker Gabbe gjorde helt rätt som blir utlånad och få mer erfaren så jag kan tänka mig att han är nu redo för att konkurrera . När man ligger i botten så har man inte råd att slänga in unga killar men efter hur året har sett ut så hade det inte blivit sämre om man hade kört in Rasmus , Mohamed eller någon men viktigast av allt är hur motiverade och hur villiga är dom att lägga ner all extra jobb som krävs. Jag tror man man måste ha en stark drivkraft för att ta sig in i senior fotboll och kunna börja leverera. Jag tror ska våra unga killar se någon och följa hur han jobbar så ska dom nog titta på Oliver Hintsa. Han känns fruktansvärt målmedveten och vill kriga. Det måste fram från våra unga killar . Jag skulle vilja höra Tuvesson om just dessa frågor hur han skulle svara på det. Ett ärligt svar ? Varför får vi inte fram unga killar och vad tror TT är nyckeln?
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )