Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 28 | 16 | 7 | 5 | 55 | |
| 4 | 28 | 13 | 8 | 7 | 47 | |
| 5 | 28 | 11 | 10 | 7 | 43 | |
| 6 | 28 | 11 | 10 | 7 | 43 | |
| 7 | 28 | 11 | 7 | 10 | 40 | |
TOTALT 46849 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Messi skrev:Dahl får vi räkna in som försvarare också, blir nog mittback eller.
Messi skrev:Dahl får vi räkna in som försvarare också, blir nog mittback eller.
Gusten II Adrian skrev:Nja, vi får inte glömma att vi har en ny förstemålis i år. Tror han kan betyda stor skillnad även för vårt backspel.
FFF_Klagshamn skrev:55 mål släppte vi in i Superettan 2021. Vi har gjort en förstärkning hittills defensivt i Stålheden från Tvååker? Kan säga redan nu att om vi känner oss tillfreds med det så kommer vi inte få stopp på blödningen detta året heller. 6 år av att prioritera bort backlinjen har lett till att vi släppt in över 50 mål så gott som varje säsong.
FFF_Klagshamn skrev:55 mål släppte vi in i Superettan 2021. Vi har gjort en förstärkning hittills defensivt i Stålheden från Tvååker? Kan säga redan nu att om vi känner oss tillfreds med det så kommer vi inte få stopp på blödningen detta året heller. 6 år av att prioritera bort backlinjen har lett till att vi släppt in över 50 mål så gott som varje säsong.
Zackie skrev:Få in en tränare nu som är kanske 3:e eller 4:e valet känns ju helt meningslöst! Ska bli intressant imon o se vilka spelare som dyker upp på träningen, kanske lite provtränande? Kizito, Wede,Crazy?????
Zackie skrev:Få in en tränare nu som är kanske 3:e eller 4:e valet känns ju helt meningslöst! Ska bli intressant imon o se vilka spelare som dyker upp på träningen, kanske lite provtränande? Kizito, Wede,Crazy?????
Brattebobo skrev:Askebrand i intervju i tidningen idag. ”Kanske de har gått bet på någon tränare? Jag har ingen aning. Det borde inte dröja allt för länge till. Spontant borde man ha med en tränare när man bygger truppen. Så man är samstämmiga. Sett ur ett tränarperspektiv är det en viktig del att få in spelartyper som passar det man själv förespråkar - annars får du göra om och det tar ännu mera tid. Så det borde vara inom räckhåll, men det är deras business, inte min business.” Tänker lite så med och att någonstans (om det nu inte blir något klart precis närmaste dygnen), så är det väl till sist lika bra att låta Tuve ta huvudtränarrollen då han väl varit med i detta truppbygget och säkert har rätt klara tankar kring det. En tränare behöver ju helst få vara med i hela uppbyggnadsarbetet av ett lag. Och truppen är ju nästan satt, med ett par undantag som vi väntar på skall ramla in.
Tuta och Kör skrev:För mig är truppen långt ifrån klart.Det man har haft problem med detta året har varit försvaret och känner tyvärr inte mig i närheten av trygg än. Vi behöver två väldigt duktiga mittbackar i div1. Just nu har vi Stålheden och Gabriel. Det håller inte, Gabriel har spelat som högerback hela 2021 och nästan samma för Tim i tvååker. Lägg pengarna på tränare och två mittbackar för resten känns bra som det ser ut nu.
FotbollsFFantast skrev:Jag fick en tanke att göra Crazy till mittback och kapten kanske? Får ju skriva på först förstås, haha… Vad tror ni?
FotbollsFFantast skrev:Jag fick en tanke att göra Crazy till mittback och kapten kanske? Får ju skriva på först förstås, haha… Vad tror ni?
Tuta och Kör skrev:För mig är truppen långt ifrån klart.Det man har haft problem med detta året har varit försvaret och känner tyvärr inte mig i närheten av trygg än. Vi behöver två väldigt duktiga mittbackar i div1. Just nu har vi Stålheden och Gabriel. Det håller inte, Gabriel har spelat som högerback hela 2021 och nästan samma för Tim i tvååker. Lägg pengarna på tränare och två mittbackar för resten känns bra som det ser ut nu.
Visar 1 till 30 ( av 46849 poster )