Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Min fråga är. Vilka kommer dom erbjuda kontrakt från årets trupp. Jag är så nyfiken????? Inget lätt jobb och vem ska bestämma det??? Tuvesson?
Zackie skrev:Fan man blir nästan lite nostalgisk när man ser vilka lag vi möter nästa år, Åtvidaberg, Ljungskile, Ängelholm, IFK Malmö, Oddevold & Trollhättan, lägg därtill Tvååker! Detta känns mkt mer äkta än AFC, Akropolis osv, nu snackar vi! Längtar till nästa säsong!!!! Krossa alla!!!!! Vi älskar FFF!!!!!
FotbollsFFantast skrev:Hade gärna sett Tvååkers poängspelare Rasmus Andersson i Gulvitt igen! Bra ålder vet vad det handlar om, gör mål å assist varje år….
Mac_ skrev:Johan Svahn och en del andra gamla FFF-profiler intervjuas i dagens HN om FFF:s uttåg ur eliten. ”Du känner inte för att återvända? – Sen man lämnade Falkenberg har man alltid haft en tanke och känsla att man vill avsluta där. Sen kanske det bara är önsketänkande. Det kanske inte finns intresse från andra hållet. Annars hade jag sett som bästa möjliga avslut. Mitt kontrakt går ut om en månad, sen är man i valet och kvalet om man ska fortsätta eller inte. Ska jag spela är det för att det är något i stil med Falkenberg.” Tycker vi i mångt och mycket ska tänka nytt, men hade gärna sett Svahn avsluta här. Stor anknytning till både staden och FFF, vet vilket jobb som krävs i Div.1. Skadehistoriken till trots tror jag det skulle kunna vara en smart värvning. Ändå startat många matcher i LSK i år och nu löper kontraktet där ut.
Brattebobo skrev:Jo men finns uppenbarligen ett huvudspår…
snutstrut skrev:Andreas Jankevics som tidigare tränat J-Södra är ju falkenbergsbo sedan många år tillbaka.
Zackie skrev:Peter Berta kom till FFF sommaren -96, då en ung mittback 22 år från Ungern, va med på resan sen som ledde upp till SE 2003, gjorde ngr säsonger där, konkurrerade i första han med Lundgren o Rensa Jensa. Har efter det tränat lite lag på lägre nivå tex Ullared o Stafsinge o gjort detta framgångsrikt. Askebrand? Nej tack! Ingen fin avslutning han gjorde här senast, skrev på för en konkurrent innan serien va färdigspelad, nä fan nåt nytt o fräscht!
FFF_Klagshamn skrev:Vem är denne Peter Berta som alltid nämns här?
FotbollsFFantast skrev:En bra och sund intervju med Hannell i HN. Klart han är besviken och påverkad. En trolig halverad omsättning från ca 32 milj till 14-16 milj 2022. Personal som behöver sägas upp…inga roliga bitar. Dock troligen fortsatt akademiverksamhet. Vi ska nog vara glada att vi har en del starka finansiärer i föreningen. Håkan N verkar ju tacka för sig med. Sedan finns det ju alltid olika åsikter om ditt och datt, men fint att se laget tacka de på plats i Borås igår.
FFF- Marcus skrev:Pratar väl med flera står det .. Visst askenrand kan den resan men fan va tråkigt och som vanligt kör vi på gammalt hela tiden.. vill ha något nytt och fräscht ..
Brattebobo skrev:Det är någon som gjort resan förr från div 1 till Superettan framkommer det ju också. Askebrand är väl ingen vild gissning. Var med och tog upp Öster efter de rasade igenom.
FotbollsFFantast skrev:Kanske delat ledarskap? Gissar på Peter Berta.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )