Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Känns som Samuel Adrian mfl kommer hamna i typ Västerås eller nått om vi åker ur denna serien. Allsvenskan lär dom aldrig spela i igen
PekkabadboyForEver skrev:Glenn och alla andra som är snett ute. Vi är snyggare än Varberg och det är ingen tvekan om var charmörerna finns. När det gäller snygghet är vi svenska mästare.
Klasspelare skrev:Ni har tillräckligt med rutin i truppen för att vända detta. Vi ses i AS nästa år?
Klasspelare skrev:Ni har tillräckligt med rutin i truppen för att vända detta. Vi ses i AS nästa år?
General Uno Ståhl skrev:Åh oroa dig inte för mig. Mitt hjärta brinner gör MFF sen barnsben. Sen tycker jag det är kul att det finns en allsvensk klubb här i Varberg dit kärleken fört mig. Jävla tur bara att frugan inte kommer från Falkenberg. Så, stanna nu här på forumet för det enda lag du bryr dig om och sluta trolla hos de allsvenska lagen.
FFF_Klagshamn skrev:Är du boisare eller mffare? Kanske dags du bestämmer dig nu för vilka du håller på
General Uno Ståhl skrev:På tal om det, är det därför du inte varit inne på Bois forum och spelat smart på ett tag? Grattis till en hedersam förlust mot dem grekiska restaurangen.
FFF_Klagshamn skrev:Bara dra åt helvete. Förstår att det är roligare att läsa på detta forumet än ert eget men hade ni vart lika aktiva på ert eget döda forum som ni är här så hade ni kanske kunnat fokusera på ert eget lag istället. På sikt går ni samma öde till mötes även om den allsvenska glansen kanske känns bra för tillfället
Tuta och Kör skrev:Kom igen nu. Det var hans första match det kommer bli bättre. Vi får bara glömma att vi ska upp nu direkt och få börja stötta laget så dom hamnar på säker mark och utvecklar spelarna så dom kommer ännu starkare till nästa år.
FFF_Klagshamn skrev:På de senaste 49 matcherna har vi 8 segrar 10 kryss och 31 förluster. Fascinerande statistik vi slår nog snart något rekord i svensk elitfotboll i bottennapp
FotbollsFFantast skrev:Tänkte det under denna matchen, hade laget vid denna tiden ifjol mött detta laget hade det blivit tvåsiffrigt....
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )