Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Nä det kan nog bero på att vi saknar en backlinje som jag nämnt. Vi kan spela hur bra som helst om vi inte har en backlinje så kommer vi inte vinna några matcher. Tack o godnatt
Gulfot skrev:Helt sjukt vad effektiva Jönköping är. Där har vi mycket att lära... Vi är i mina ögon helt överlägsna, men släpper in mål på mål och lyckas inte sätta någon av alla hundra...
Zackie skrev:Ändå gjort 2 mål de 3 senaste matcherna, de måste man väl oxå ha i tanke mer än vem som springer mest på träningarna? Men som sagt ja är inte tränare, hoppas dom vet vad dom gör. Tyvärr känns Tuve just nu som en kopia av Hasse, hade hoppats på lite större förändringar. Bara hoppas jag har fel. Kom igen gula!!!!
Långabollar123 skrev:PETAD för dålig på träningarna. Upp till bevis på andra spelare nu och kriga för klubben . Tippar 3-1 Adrian Adam och sen hoppar hintsa in och gör mål. Kämpa
Zackie skrev:E Kizito skadad?
Lagetvidhavet skrev:Tuve tror jag ställer upp enligt följande: Noring Özen-Tobbe K-Norén-Englund Melker-Stoffe-Adrian-Bala ABW-Kizito Framåt gula!
Zackie skrev:Känns som de va en hel evighetsen vi spelade tävlingsmatch senast, ska bli kul o se om nu spelet sitter, låter ju lovande i ”inför” rapporten;) Framåt gula, mot 3 p, ABW o Kizito avgör!
Zackie skrev:Ja, man ser onekligen olika på saker o ting, att ge en spelare godkänt där typ varannan passning går fel, då har man inga höga krav, han har vart precis lika usel som övriga backar, den enda som gjort de bra där är Borgström!
FotbollsFFantast skrev:Englund är väl den ende som får godkänt i backlinjen så här långt, på den sidan har det ju inte varit kaos som i övriga backlinjen eller? Dessutom ett par assist ju. Där ser man hur olika man ser på det!!
Zackie skrev:Tror väl ändå inte att det är semesterledigt på kansliet utan de jobbas säkert. Vi ska ha klart för oss att detta inte är en lätt sits för någon, Håkan känner säkert själv att han inte har råd göra en misslyckad värvning till, därför tar de ju ännu längre tid nu än vanligt. Personligen tror jag på den trupp vi har förutom då att de saknas 2 ordentliga ledartyper på mittbacken som styr spelet o skäller ut med o motspelare, som tar ett gult för o ”väcka” laget! Sen förstår jag inte varför en sån Fridolf inte får chansen på vänsterbacken, Englund har väl inte briljerat i år? Linus Dahl har ju vart skadad men känns ju som en gedigen innermittfältare, svårt o veta skadeläget men denna 11:a hade vart rolig mot Jsödra. Noring Linus B-Tobbe-Norén-Fridolf Stoffe-Adrian-Dahl-Bala Kizito-ABW Som sagt vet inte status på Linus, ABW, Dahl. Stoffe tillbax på sin gamla högerytter, mittbackarna utmanas ju bara av Achmadi o han e säkert inte sämre än de 2 andra men att Tuve ändrar mittlåset känns inte troligt.
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )