Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Skicka nu hela jävla tränarstaben o bygg för SE redan nu!!!!
Rollle skrev:Krossa bajset från Tjockholm!
FotbollsFFantast skrev:Stämmer, MEK är vän med Özen i FFF, de har kört rehab tillsammans, även tränat en del i laget tror jag. Vi hade nog med anfallare som redan peakat antar jag....
Göran, Sthlm skrev:Ryktas att Moestafa El Kabir tränade med er ett tag, stämmer det? Nu är han klar för ÖIS. Tackade ni nej till honom eller hur går historien?
Storotung skrev:Nu får mina blåsvarta bröder ge sig. Ett forum är väl för tusan till för att tycka. Jag gillar förenimgen FFF och har all respekt för alla talanger som fostrats här. Tycker däremot helt uppriktigt att Hasse Eklund är en fotbollsmördare med helt fel attityd och utstrålning och att FFF skulle må bra av att byta tränare. Han är brunket personifierad. Fattar att medlen är begränsade och det är lätt att förorda vår föryngringsmodell nu när det går bra för oss men jag gillar kreativ fotboll. Inte långa bollar och långs inkast. Inte att man bara satsar på fasta. Fattar också att tabellpositionen inte inbjuder till skönspel men det får finnas gränser. Jag ror tyvärr att min blåsvarte vän @Bsp har fel. Om det fortsätter så här åker FFF ur och det vore synd för AS. Hoppas ni vänder på detta.
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )