Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47042 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Knoppe skrev:Det var efter Ahl-Holmström kom in i 86:e. Han pressade på rätt hårt mot Häckens försvar och då skrek Alm till Kalmars bänk något i stil med "Vi e nöjda, ni e nöjda. Låt oss hålla bollen på egen planhalva." Så "dealen" var bara sista 5 minuterna när allt i princip redan var avgjort... Tråkigt när gräslag som Falkenberg åker ur, samtidigt som jag såklart är glad för Kalmars skull. Kämpa på och se till att ta en direktplats nästa år!
Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.
Kims stolpe skrev:Det skall tydligen ha varit en deal mellan båsen en bit in i andra när Helsingborg ledde mot Nkpg. Hoppas att vi möts i allsvenskan snart igen.
Sammo_FFF skrev:Sjukt i så fall. Men varför skulle Häcken göra det när Norrköping skulle kunna gå om dem? Eller menar du att de skulle kommit överens om ett resultat en bit in i matchen när Helsingborg ledde med 4-3?
Kims stolpe skrev:Hade jag varit er hade jag varit skogstokig. Andreas Alm står i intervjun efter matchen och erkänner att de kommit överens om resultatet med Kalmar. Det syntes på spelet kan man säga...
Brattebobo skrev:Det är väl den perfekta sammanfattningen av den här säsongen!
Kims stolpe skrev:Hade jag varit er hade jag varit skogstokig. Andreas Alm står i intervjun efter matchen och erkänner att de kommit överens om resultatet med Kalmar. Det syntes på spelet kan man säga...
Sammo_FFF skrev:Edit: Japp, där såg man på reprisen att målvakten lyfte handen från bollen. Bollen var lös och målet var regelrätt. Skräll att vi blir blåsta på ett mål igen, precis som i sista matchen förra året.
Zackie skrev:Varför i helvete byter man ut JC!!!!!!
Visar 1 till 30 ( av 47042 poster )