Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Storotung skrev:Nu får mina blåsvarta bröder ge sig. Ett forum är väl för tusan till för att tycka. Jag gillar förenimgen FFF och har all respekt för alla talanger som fostrats här. Tycker däremot helt uppriktigt att Hasse Eklund är en fotbollsmördare med helt fel attityd och utstrålning och att FFF skulle må bra av att byta tränare. Han är brunket personifierad. Fattar att medlen är begränsade och det är lätt att förorda vår föryngringsmodell nu när det går bra för oss men jag gillar kreativ fotboll. Inte långa bollar och långs inkast. Inte att man bara satsar på fasta. Fattar också att tabellpositionen inte inbjuder till skönspel men det får finnas gränser. Jag ror tyvärr att min blåsvarte vän @Bsp har fel. Om det fortsätter så här åker FFF ur och det vore synd för AS. Hoppas ni vänder på detta.
Are you Sirius skrev:Som jag sa innan. Ni krigar på bra men med sånt här spel blir man inte långvarig i allsvenskan. Visst man kan skylla på låg budget men kolla på oss som hade 46 000 i eget kapital innan detta år.
Are you Sirius skrev:Som jag sa innan. Ni krigar på bra men med sånt här spel blir man inte långvarig i allsvenskan. Visst man kan skylla på låg budget men kolla på oss som hade 46 000 i eget kapital innan detta år.
The Boss Fbg skrev:Bra coaching igen (ironi såklart) - in med rundningsmärket Joza mot deras livsfarliga och snabba ytterspringare! Men när alternativet skulle vara att prova nån av våra unga förmågor (Lorik eller Gabbe) så gör ju Eklund som han brukar d v s satsar på några 30 +are :-( Att gorma om att vara fokuserade på träningen och ”hur j***la svårt kan det vara, vi ska vinna matchen mot Sirus” - när han som tränare kanske borde rannsaka sig själv och sina konstiga prioriteringar och uttagningar... Nu är det mer eller mindre kört - kicka Eklund och ta in tränaren för U17 (eller vemsomhelst)! Eller ta in någon riktig tränare med lite spelide’er som kan börja bygga för nästa säsong (SE) - vi har ruskigt många spelare med utgående kontrakt och en hel drös med unga killar som inte fått chansen och som antagligen kommer att tacka för sig annars!!! Agera NU FFF...
Lagetvidhavet skrev:Kalle måste väl ha skadat sig? Helt obegripligt byte annars?
Zackie skrev:Spelarna sliter på bra men Hasse vill ju heller inte vinna känns de som, Kalle ut o Joza in, hur i H....te tänker han, varför inte Wede eller flytta ut Stoffe o in med JC centralt, vi måste ju våga vinna, nu får vi skylla oss själva!
Zackie skrev:Spelarna sliter på bra men Hasse vill ju heller inte vinna känns de som, Kalle ut o Joza in, hur i H....te tänker han, varför inte Wede eller flytta ut Stoffe o in med JC centralt, vi måste ju våga vinna, nu får vi skylla oss själva!
Are you Sirius skrev:Ser ut som ni spelar mot Barcelona. Gör er av med Eklund är mitt tips. Har nog aldrig sett er försöka spela fotboll Med han vid rodret.
Zackie skrev:Va har hänt med Björken????
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )