Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Den huvudsakliga anledningen till årets kräftgång hävdar jag är vårt spelsätt, en 3-4-3 där vi inte har haft en naturlig högervinge på hela säsongen är fan ett tjänstefel att klamrat sig fast vid. Varken Söderström eller Wede är ngr högerbackar, funkar så länge vi ska gå på offensiven om där finns ork o koncentration kvar då.... Läste i HN att Jacob E var besviken på sin speltid, att han inget hellre vill än att spela o hjälpa laget kvar, sen trivs han väldigt bra här o kan mkt väl tänka sig o förlänga men de e klart då måste man låta honom spela. Englund har gjort de bra, o jag skulle vilja ha bägge på plan, detta löser man enklast med ett 4-4-2 med Jacob som VB o Englund som VM, vi har ändå inte 3 i forwards som håller AS klass så varför ska vi ha ett 3-mannaanfall??????
Zackie skrev:Den huvudsakliga anledningen till årets kräftgång hävdar jag är vårt spelsätt, en 3-4-3 där vi inte har haft en naturlig högervinge på hela säsongen är fan ett tjänstefel att klamrat sig fast vid. Varken Söderström eller Wede är ngr högerbackar, funkar så länge vi ska gå på offensiven om där finns ork o koncentration kvar då.... Läste i HN att Jacob E var besviken på sin speltid, att han inget hellre vill än att spela o hjälpa laget kvar, sen trivs han väldigt bra här o kan mkt väl tänka sig o förlänga men de e klart då måste man låta honom spela. Englund har gjort de bra, o jag skulle vilja ha bägge på plan, detta löser man enklast med ett 4-4-2 med Jacob som VB o Englund som VM, vi har ändå inte 3 i forwards som håller AS klass så varför ska vi ha ett 3-mannaanfall??????
FotbollsFFantast skrev:Jag hoppas fortfarande på laget och en FFF vändning, ett nytt klassiskt avgörande till vår fördel i december. Men det retar mig som fan att vi inte fått saker bättre på plats i år. Trodde och hoppades verkligen på att vi skulle kunna etablera oss på allvar utan bottenstrid. Gula
FotbollsFFantast skrev:4,5 miljoner rätt ok efter att han varit i FFF i vad var det 1,5 år eller 2 år....
FFF_Klagshamn skrev:Ma.o har vi alltså efter den klausulen inte ens fått 10 miljoner för Jesper Karlsson. Sorgligt.
Mac_ skrev:Här får man lasta medlemmarna i Falkenbergs FF och framförallt alla dem supportrar som väljer att inte bli medlemmar i föreningen. Jag tror det har inträffat en gång i modern tid att någon överhuvudtaget kommit med ett annat förslag på styrelsemedlem än dem som tas fram av valberedning. Känslan i övrigt är också att precis samtliga punkter på årsmötet bara nickas eller klubbas igenom inför passiva besökare. Jag gillar också tanken på denna mix som du nämner och tror att det finns ännu mer fotbollskunnande att inhämta till styrelsen.
FotbollsFFantast skrev:Sedan hade det nog inte gjort nåt med lite mer fotbollskunnande i styrelsen och inte bara näringslivserfarenhet. Saknar den mixen..... Forza Gula
Zackie skrev:Nä gå över till 4-4-2 o kör sista 12 matcherna, får bära eller brista Noring Gabbe-Calle-Amiot-Jacob E Söderström-Stoffe-Björken-Englund Edi-Gustaf Wede första utmanare på yttrarna!
Brattebobo skrev:Och det var de olydiga och inte gjorde. Så då var vi sist då ja. Vår strategi: för att börja klättra måste man nå botten först?
Sammo_FFF skrev:Japp, sålänge vi tar lika många poäng som Kalmar och HIF så får vi kvala på målskillnad!
FotbollsFFantast skrev:Ett moment när man ser andra lag är hur svaga vi är på ”serven” på hörnor frisparkar, där är vi otroligt långt efter.
Brattebobo skrev:Och HIF vinner mot Djurgården. Kämpa
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )