Personligen tror jag nuvarande trio (Hasse, Jonas och Tuve) är helt rätt för oss. Det var ju något jag definitivt inte trodde slutet av 2016 och början av 2017, vilket säkert inte undgått någon.
Men jag erkänner när jag har fel och det hade jag då. Tycker att FFF påbörjat något spännande och under de två åren i Superettan så byggdes en spelide fram som ständigt utvecklas. De har fått bygga laget och sin ide från grunden och jag hoppas det ska visa sig under året. Tycker inledningen varit bra, trots att våra två tilltänkta anfallare endast spelat några minuter (Peter och JC). Är väl egentligen bara i en halvlek av sex (andra mot Häcken, där vi inte ens varit nära)
Sen är det som det är med tränare, det är en utsatt position och resultat styr så man vet aldrig vad som sker. Men i mindre klubbar är det väl, om det går, bäst att tänka långsiktigt, även om man ibland kan tvingas att bryta en trend.
Men att diskutera förtroende för en tränare efter tre omgångar, där vi dessutom stått upp bra känns lite märkligt.