Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Flavía skrev:Vad ligger rekordet på minst insläppta mål under en La Liga säsong? Atlético kan mycket väl kan ta det rekordet under denna säsong tror jag.
Antonio López skrev:Du hann före, det är en mäktig spurt Simeone gjort med sina gubbar de senaste 4 åren och en enorm bragd för Atlético att säkra laget som tredjebäst ur alla perspektiv historiskt nu utöver titlar. Nu ser jag fram emot år 2086 när man går om de andra.
Antonio López skrev:Du hann före, det är en mäktig spurt Simeone gjort med sina gubbar de senaste 4 åren och en enorm bragd för Atlético att säkra laget som tredjebäst ur alla perspektiv historiskt nu utöver titlar. Nu ser jag fram emot år 2086 när man går om de andra.
Flavía skrev:Man får säga ett stort grattis till er, Atlético passade nämligen Valencia i La Ligas maratontabell och är 3:a efter segern mot Celta idag.
Conserva el Calderón! skrev:Flavia Vi vann, nöjd?
paniagua skrev:Jag frågar återigen; varför skriver du på detta forum?
paniagua skrev:Jag frågar återigen; varför skriver du på detta forum?
Johanur skrev:Hallå! Bry er inte om Real tröjan bredvid, den skrev jag in för snart 20 år sen. Jag är en Gunners fan först och främst och inget annat. Här kommer en fråga jag ser för ofta på Arsenals North bank forum som kan vara tradig, men då jag är helt vilse i La liga så ställer jag frågan ändå. Jag skall bjuda min fru till Madrid i maj. Jag vill köpa biljetter till Atetico - Celta Vigo den 15 maj. Inget hon själv skulle se på direkt men jag tänkte överraska henne. Är det någon som har tips vart jag kan köpa om jag skall köpa online eller på plats? Det är ju sista matchen för säsongen så det kanske är dags att köpa snart..... Uppskattar all hjälp som jag kan få. Hoppas på vinst i kväll. Tack på förhand. J
Flavía skrev:Först och främst, hänvisa gärna ett inlägg där jag har ordagrant sagt att Atlético de Madrid är ett dåligt lag? Det är väldigt fult att ljuga nämligen. Mina inlägg på ert forum handlar mer eller mindre om hur beroende ni är av Griezmann och man kan inte direkt säga att jag har fel statistiskt sätt. Du och andra är givetvis välkomna att argumentera emot om jag har fel i mitt påstående, men du bidrar själv inget på forumet när du klagar på folk. Oh, the irony...
skrev:Johanur; Med all respekt och hur gärna jag än skulle vilja att du lägger dina surt förvärvade slantar på Atletico, men om din fru inte direkt skulle se på en Atleti-match och du själv är föga intresserad av Atletico, varför inte lägga pengarna på ngt annat, t.ex. en teaterföreställning eller Operan i Madrid? Det finns ett jättelikt kulturellt utbud i den fantastiska staden och din fru kanske skulle uppskatta det bättre. Bara ett blygsamt förslag :-)
gurra1993 skrev:Hatar när Simeone ska stArta med Koke å Saul på kanterna det funkar aldrig
paniagua skrev:Ditt enda syfte med dina inlägg är att kritisera Atleti och berätta för oss hur "dåligt" vårt lag och våra spelare är och vad vårt lag "bör" göra. Du tillför noll till någon som helst vettig diskussion på detta forum. Lägg din tid och energi på att skriva på ditt eget lagforum istället så gör du oss alla inklusive dig själv en tjänst. Vad driver dig till att gå in på något annat lags forum och skriva där?
La God Zilla skrev:Fotboll är större än floskler som "allt annat än vinst är en skandal", Flavía!!!!! Jag tror du vet det innerst inne. Aston Villa har flest spelade säsonger i engelska högstaligan, och har dessutom varit bäst i Europa 1982. De var dessutom först i att skapa den första fotbollsligan i världen och ett tiotal klubbar idag bär Aston Villas färger eftersom det var storklubben man såg upp till under hela första halvan av 1900-talet, samt den absolut största klubben under 1800-talsfotbollen. Aston Villa har aldrig någonsin åkt ur det som idag heter Premier League. Idag är Aston Villa inget annat än ett höstlöv redan på marken, i botten av tabellen, och kommer åka ut Premier League med 99% säkerhet. Uhm...min poäng är att det finns ingenting som är en skandal över en förlorad ligamatch. Med historiska ögon kommer man över en förlust mot ett sämre motstånd ganska fort, men någon som tror på att stormakter alltid vinner över de mindre (annars är det SKANDAL) kanske behöver förstå att det alltid kan skifta. Det är fotboll, och det är aldrig en skandal att förlora mot Celta Vigo i år, för något europeiskt lag. Däremot ska Atlético vinna, allat annat är en bra insats av Celta förmodligen, eller en dålig dag av Atleti.
Johanur skrev:Hallå! Bry er inte om Real tröjan bredvid, den skrev jag in för snart 20 år sen. Jag är en Gunners fan först och främst och inget annat. Här kommer en fråga jag ser för ofta på Arsenals North bank forum som kan vara tradig, men då jag är helt vilse i La liga så ställer jag frågan ändå. Jag skall bjuda min fru till Madrid i maj. Jag vill köpa biljetter till Atetico - Celta Vigo den 15 maj. Inget hon själv skulle se på direkt men jag tänkte överraska henne. Är det någon som har tips vart jag kan köpa om jag skall köpa online eller på plats? Det är ju sista matchen för säsongen så det kanske är dags att köpa snart..... Uppskattar all hjälp som jag kan få. Hoppas på vinst i kväll. Tack på förhand. J
Flavía skrev:Vad ligger problemet om jag lade upp Atléticos laguppställning + bänk inför matchen mot Celta Vigo...?
paniagua skrev:Varför lägger du ned tid och energi på att skriva på detta lagforum?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )