Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Indio
11 april 2011, 01:59
Undrar detsamma.
Har varken läst eller hört något om Gervinho senaste dagarna.

Chewie
11 april 2011, 01:54
@Republic
Vart har du läst detta?

Republic
11 april 2011, 01:43
En turkisk agent förnekar Arda ryktet, däremot har ni gjort klart med Gervinho för 9.5 milj euro, 4års kontrakt.

Indio
11 april 2011, 01:16
@Nahro
Tack! haha

Chewie
11 april 2011, 00:59
vad får man för en spelare som Forlan tror ni ? ska vi vara glada om vi får 10 £ eller kan vi få mer?

Gaboro
11 april 2011, 00:49
Aupa atleti----
Vi får se vad arda tillför om han nu kommer komma.. Ja tror iaf inte att han kommer göra stort väsen ifrån sig.. borde lägga de pengarna på en mittfältsmotor som styr spelet o startar anfallen ( en tiago typ), sen köpa högerback.. Fan vi borde ha tagit taye taiwo förra året..

Nahro
11 april 2011, 00:34
ÅÅÅH vad kul att höra haha! Det ska jag absolut göra!

Antonio López
11 april 2011, 00:29
Nahro@
Glöm ej att kolla på highlights, 3 mål av ren och skär världsklass!

Nahro
11 april 2011, 00:15
Jag missade matchen såklart. Så jag antar att ni alla är skyldiga mig ett tack ;)

henkebarn
10 april 2011, 23:22
Äntligen fick man se vad våra älskade pågar kan. Mycket bra offensiv idag och mestadels även stabilt försvar. Jag är ett Man United-fan också, och SKA De Gea gå någonstans så är det dit. Men jag hoppas han stannar, för att hans hjärta tillhör Atlético. Precis som mitt gör.

zoran
10 april 2011, 22:59
Just det, Torres under hans sista säsong i Atlético var ju ingenting att hurra över, visserligen skulle allt gå igenom honom men när han väl hade frigjort sig från kaptensbindeln och kommit till en ny miljö med bättre spelare så var han som en ny spelare.
Arda skulle säkerligen må bra av ett miljöombyte där han inte är kapten, där allting inte kretsar runtomkring honom.

zoran
10 april 2011, 22:57
@Sportuga
Diego i Porto är ett bra exempel, passade helt enkelt inte in i deras spelsystem och kan inte anpassa sig.
Vill gärna se Koke i hans naturliga position, han är ingen yttermittfältare. Hur som helst, han är kapabel till den där typen av djupledspassningar som i första halvlek. Den var fantastisk.

Chewie
10 april 2011, 22:53
Äckligt stabil match av atletico, tror Mario Suarez och Koke kommer växa enormt till nästa säsong!!

Bobban (red)
10 april 2011, 22:32
Gooooooooooooooooooooool
¨
KUN KUN KUN

Antonio López
10 april 2011, 22:26
Costa hyllad och Forlan utbuad, vem hade trott detta när säsongen började?

Indio
10 april 2011, 22:00
Kul att Filipe gör mål. Tycker han förtjänar det.

Antonio López
10 april 2011, 21:44
Nu saknas det bara mål av Agüero men det lär komma strax.

Antonio López
10 april 2011, 21:44
Haha underbart Reyes.

Aupa Atleti---
10 april 2011, 21:16
Ändrades: 10 april 2011, 21:18
VARFÖR slutar inte Perea och Filipe tjonga iväg bollarna? SPELA ISTÄLLET....
Edit: Varför har R.Sociedad plötsligt bollen hela tiden?

Bic
10 april 2011, 21:13
Riktigt sexigt faktiskt

Aupa Atleti---
10 april 2011, 21:11
Diego Costa gav mig orgasm där.. :$

Antonio López
10 april 2011, 21:10
Så sexigt!

Indio
10 april 2011, 20:52
Vill se Juanfran!

Deion / blir lite irriterad på din syn på Portugisika ligan....förutom Quaresma vilka fler exempel har du ??
Anderson i Man U ? Luis Fabiano fd Sevilla, Lissanrdo Lyon, Lucho i Marseille, Ronaldo & Di Maria i Madrid , Nani i Man U, David Luiz & Ramires i Chelski , alla dessa kommer från Portugisika ligan.
Paulo Futre , Simao & Tiago , du kanske känner igen dom tre oxå ?
Så nu vill jag ha dina exempel på dom som misslytckats senaste åren tack !

Bobban (red)
10 april 2011, 20:13
Forlán på bänken igen! Koke tillbaka i startelvan för balansens skull som QSF skulle ha uttryckt saken!
DE GEA;
UJFALUSI, PEREA, GODÍN, FILIPE;
REYES, TIAGO, MARIO; KOKE;
KUN Y DIEGO COSTA

zoran
10 april 2011, 19:32
Då säger jag så här; Milinko Pantic.
Arda är en bra fotbollsspelare, det är inget snack om saken, problemet är dock att han spelar i ett väldigt mediokert fotbollslag som omges av ungefär samma turbulens som exempelvis Atlético under mitten och slutet av 90-talet. Jag tror personligen att ledningen planerar att sälja De Gea till MU och Forlán till högstbjudande klubb vilket i så fall skulle ge oss runt €30-33 miljoner att köpa spelare för till sommaren. Målvaktspositionen behöver man inte ens förstärka då vi har Joel som alltid har stått i skuggan av De Gea, han är en riktigt bra målvakt som jag tror väldigt mycket på.
Sedan gäller det att investera i följande positioner:
-en spelskicklig högerback, ingen mångsidig spelare som kan spela på flertalet positioner.
-Mittfältsorganisatör. Inte en mediapunta utan en spelare som organiserar hela spelet bakifrån; bygger upp anfall, höjer och sänker tempo samtidigt som han kan se spelet framför sig. Alla toppklubbar i Primera División har en sådan, det är bara Atlético som saknar en spelare av den karaktären. Håll tummarna för att Barcelona värvar Cesc, då kan vi kanske se Thiago i Atlético.
-En vänsterytter och det får vi antagligen i form av Arda.
Förresten, det är väldigt synd att vi inte tittade närmare på Gary Medel, han är en riktigt bra fotbollsspelare och skulle vara perfekt för balansen.

Aupa Atleti---
10 april 2011, 18:43
Jag kommer ihåg för 2 år sen då Liverpool var intresserade, Arda ville inte lämna GS och det kunde inte LP göra något åt. Nu har lagen fått för sig att Arda inte vill lämna längre. Därför lägger ingen bud på honom. Dock hoppas jag att vi får honom.

Forza GS
10 april 2011, 18:36
Deion
GS nobbade alla bud, då Arda själv ville stanna kvar i Galatasaray.

Deion (red)
10 april 2011, 18:34
Personligen är jag misstänksam mot en 24 årig så kallad "stortalang" som fortfarande spelar i Süper Lig och att ingen större klubb har plockat honom, inte ens från Bündesliga. Sånt ger mig röda lampor och varningsignaler. Det finns många exempel på spelare som är dominanta i mellanligor som i Portugal och Turkiet men misslyckas något katastrofalt i de tre stora ligorna. Scouter från alla stora klubar har kollat Arda i flera år men aldrig tyckt han är tillräckligt bra att satsa på. Frågan är varför vi ska göra det? För mig känns det lite som Quaresma 2.0 varning över Arda.

Forza GS
10 april 2011, 18:27
Gaboro
Du lär ta tbx dina ord angående Arda när ni ser honom spela för er. Han är kung i Turkiet, dock så måste han lämna pga medierna dödar honom grovt!
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )