Majoriteten av matcherna kan du se på bet365 eller bwins respektive hemsidor, det finns nästan alltid en stream att tillgå, men ibland TV-sänds inte matcherna så då får man vänta en extra dag för att se highlights från matchen.
Rawkus, när det gäller Cedric så hade jag gärna sett att han stannade kvar, det hade han gjort om jag bestämde i Atlético, men utlåningen börjar verkligen bära frukt just nu. Till nästa säsong vill jag se följande:
Salvio hämtas hem och får en chans att etablera sig på allvar, ser gärna att han får chansen direkt som yttermittfältare eller ytterforward, till höger naturligtvis. Som back-up kan vi använda oss av Keko, om han nu imponerar på försäsongen för i Cartagena har han haft det väldigt svårt så här långt. Sedan ser jag väldigt gärna att Atlético köper loss Piatti som kan användas som ytter på valfri kant då han kan använda båda fötterna. Piatti kan också användas som någon form av support-striker Agüero. Till vänsterkanten måste Cedric tas hem och då kan han agera back-up till Reyes för det kommer bli en hel del speltid, speciellt om Atlético tar sig till Champions League.
Tyvärr kommer vi att stå där med Juanfran istället för Piatti.
Reyes kan även spela i en offensiv mittfältsposition, förstår inte varför vi inte har använt honom där tidigare, men först och främst är han ytter.
Kvar har vi Agüero, Forlán (om han nu inte vill flytta på sig, kanske är dags att sälja honom, men vi vet ju alla hur han avslutar säsongen med 25 mål..alltid fantastisk på våren, Diego Costa och Borja.
Vad säger ni andra?
..och oroa dig inte, jag har tänkt på den där högerbacken. Dags att lösa det också.