Tycker fortfarande det finns en stor taktisk "detalj" som är oförlåtligt på hemmaplan.
Jag kommer ingen dag på veckan gå med på att man startar med 2 mentalt skolade defensiva mittfältare på hemmaplan mot lag som Sporting, bara mot Barcelona.
Den absolut enda anledningen till att Sporting kunde komma så högt upp i banan på Calderón och etablera ett spel när de försöker är att vårt centrala mittfält ligger på tok för lågt.
Vi ska ha tur att Sporting inte kan avsluta i mål för att rädda deras liv.
Det räcker med en defensiv mittfältare på hemmaplan, idag kunde både Jurado och Simao ha startat. Vi visar lag för mycket respekt genom att ställa upp med 2 defensiva mittfältare på hemmaplan.
På hemmaplan ska vi ligga högt i banan och bryta deras spel långt upp, och då måste vi ha en mer framsjuten innermittfältare framför en defensiv.
Varje gång jag ser den här skitformation på hemmaplan mot lag som inte är topplag så kokar mitt blod.
Jag pallar inte se på när lag som Sporting får tralla med bollen över mittfältet in på våran planhalva utan press, det är oförlåtligt på hemmaplan.
Vi måste skapa ett bättre tryck på hemmaplan längre upp på banan för att skrämma motsåndarna att försöka komma upp med bollen. Det är våran hemmaborg, men vi spelar som att vi spelar borta.