Atlético - Forum

Atlético - Forum

Atlético - Forum country flag
Atlético - Forum shirt

Liga: La Liga

Arena: Estadio Vicente Calderón

Atlético - Forum

Diskussionsforum Atlético

Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.

Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?

465 registrerade röster.

TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Atlético
La God Zilla
17 september 2015, 01:19
Alexander Ivanovski(red) skrev:

Ramos kan missa derbyt.... Får hoppas han kommer hinna tillbaka! :)

Jag hängde inte med här. ;)
Atlético
Alexander Ivanovski(red)
16 september 2015, 23:40
Ramos kan missa derbyt.... Får hoppas han kommer hinna tillbaka! :)
Atlético
Antonio López
16 september 2015, 10:02
Gs_aslan/ Gala började andra halvlek mycket bättre än Atleti fram till dubbelbytet. Efter det kunde de pusta ut igen och styra matchen utan några större bekymmer från Galatasaray.
Atlético
zoran
16 september 2015, 03:29
Conserva el Calderón! skrev:

Två (!) lägen, två frilägen bränner Griez&Jack. Båda kunde ha frispelat Torres respektive Vietto men valde själva att dra till avslut. Kunde ha stått säkra 0-4. Hoppas Cholo tar upp detta med laget, det är irriterande som f*n..

Jackson Martínez bör skämmas över att han inte passade till Griezmann. Uselt, men det syns också att han behöver mer speltid för att komma in i laget på allvar. Han ser faktiskt ut att sakna självförtroende. Tycker dock att Simeones reaktion (dvs att han byttes ut) efter det där själviska agerandet sade allt. Matchrapport, spelarbetyg och presskonferens uppe. God natt.
team shirt forum
GS_aslan
16 september 2015, 02:07
Antonio López skrev:

bel0/ Bryta pressen som Gala hade i matchen. Hade ju effekt och gav tillbaka bollen till Atlético som kunde föra matchen.

Vi (Gala) hade ingen press dock överhuvudtaget (inte nu, inte på länge), vore guld med en tränartyp som Simeone just nu som har en spelidé och tydliga riktlinjer, organisation och få alla att dra åt samma håll. Ni utförda matchen bra även fast jag tycker det finns mer att hämta i ert lag, använde ett svagt och ur form gala svagheter klokt. Gratulerar
Atlético
Antonio López
16 september 2015, 01:19
Sportuga (Portugal-Red) skrev:

En väldigt bra och stabil insats, såg bra ut

Instämmer. Känns bra med truppen som finns i år och att det faktiskt fungerar att variera uppställning beroende på motståndare och även under match.
Atlético
Sportuga (Portugal-Red)
16 september 2015, 01:17
En väldigt bra och stabil insats, såg bra ut
Atlético
Antonio López
16 september 2015, 00:36
bel0/ Bryta pressen som Gala hade i matchen. Hade ju effekt och gav tillbaka bollen till Atlético som kunde föra matchen.
Atlético
Conserva el Calderón!
16 september 2015, 00:28
Två (!) lägen, två frilägen bränner Griez&Jack. Båda kunde ha frispelat Torres respektive Vietto men valde själva att dra till avslut. Kunde ha stått säkra 0-4. Hoppas Cholo tar upp detta med laget, det är irriterande som f*n..
Atlético
bel0
16 september 2015, 00:14
Varför byta spelsystem??? Det såg så bra ut
Atlético
Antonio López
15 september 2015, 23:36
Ändrades: 15 september 2015, 23:40
?Bat skrev:

Vet att jag är hatad här, men vilken kanal visas eran match på?

Nej då, du är bara Valenciasupporter. Det är väl ett krav att uppföra sig på ett enfaldigt sätt då som jag förstått det. Viasat Xtra.
team shirt forum
?Bat
15 september 2015, 23:32
Vet att jag är hatad här, men vilken kanal visas eran match på?
Atlético
Cholo es un dios
15 september 2015, 23:19
Fantastiskt att se den här kreativiteten!!! Denna startelva vill jag se oftare! :)
Atlético
Chewie
15 september 2015, 23:08
jag smälter....
Atlético
Conserva el Calderón!
Griezi levererar
Atlético
gurra1993
Greizmann !!!
Atlético
El_pepino i Griezmanns mustasch
15 september 2015, 23:02
Ändrades: 15 september 2015, 23:03
Fint. Vi spelar bra. Saúl har börjat bra ;)
team shirt forum
rawkus [siempre contra la peste blanca]
15 september 2015, 23:01
Herregud vilken speed och sedan Griez fulländade avslut!
Atlético
gurra1993
15 september 2015, 23:01
Fyfyan va snyggt
Atlético
Chewie
15 september 2015, 22:38
Älskar anfallet!!
Atlético
Skipper
15 september 2015, 22:20
Ska bli otroligt intressant att se Vietto! Kul att se Saul från start men skulle också vilja se Carrasco!!
Atlético
Sportuga (Portugal-Red)
15 september 2015, 22:04
bra att jackson är med från start någon som har en bra länk ?
Atlético
bel0
15 september 2015, 21:50
Varför är inte carrasco med!?
Atlético
Antonio López
15 september 2015, 21:46
monoburgos skrev:

Ser ut som att Simeone lyssnat på gurra1993, enligt marca startar vi med 4-3-3 ikväll med Tiago-koke-saul på innermittfältet och vietto-jacksson-griezmann som anfallare.

Jepp. Oblak Jaunfran-Godin-Gimenez-Siqueira Tiago-Koke-Saul Griezmann-Jackson-Vietto
Atlético
zoran
15 september 2015, 21:42
Startelvan är numera bekräftad. Återstår att se om Galatasaray spelar med fem försvarsspelare.
Atlético
bel0
15 september 2015, 21:37
Kan man se matchen via sopcast?
Atlético
zoran
15 september 2015, 20:59
Ändrades: 15 september 2015, 21:06
gurra1993 skrev:

Zoran Saul har inte gjort nått för att men därimot förtjänar han en chans! Och sen så kan man inte ta in hans tidigare prestationer i detta då både han å Koke har alltid blivit felplacerAde av Simeone. Dom är innermittfältare å ska spela där å absolut inte på kanten speciellt inte Saul det är bars slöseri med talang. Nu har vi ju faktist riktiga yttrar itruppen så då finns det ingen anledning att fel placera dom. Sen såg ju det skit spännande ut med Saul, Koke på mitten på under försäsongen men som säsongen började gick ju Simeone tillbaka tills sitt älskade betongblock.

Tro mig, Gurra, jag tycker om Saúl väldigt mycket, men allt handlar om att prestera när chansen väl ges. Felplacerade och felplacerade. De spelare som klassiska "interiores" som driver in mot mitten och låter ytterbackarna stå för bredden i anfallsspelet. Det är inte så att de tvingas spela som traditionella yttermittfältare. Även där gäller det att bevisa att man klarar av vissa defensiva segment i spelet för att sedemera förflyttas in till de positioner som är deras naturliga. Centralt mittfält är en oerhört känslig position som man inte har råd att gambla med. Man växer dessutom genom att spela på andra positioner än de som är ens naturliga när man är yngre. Tro mig, de kommer ha nytta av det i framtiden. Saúl har sett bäst ut som defensiv mittfältare under försäsongen, men med åren kommer han bli något av en "todocampista" likt Koke som kommer fortsätta sin spelarkarriär centralt. Antagligen som en box-to-box. Det är hans bästa position. EDIT: Atlético spelade 4-3-3 mot Las Palmas i andra halvlek. Det mest anmärkningsvärda med den potentiella startelvan är att Vietto startar. Jag hoppas han ligger på en högre nivå rent fysiskt för under sommaren har han haft överlägset sämst värden av samtliga spelare i Atléticos spelartrupp. Han passar väl ihop med Griezmann btw. Vietto är mycket bra när han får kombinationsspela med en lagkamrat.
Atlético
bel0
15 september 2015, 20:49
Carrasco borde starta!
Atlético
gurra1993
15 september 2015, 20:44
Haha hoppas på Gud det stämmer :)
Atlético
monoburgos
15 september 2015, 20:33
Ser ut som att Simeone lyssnat på gurra1993, enligt marca startar vi med 4-3-3 ikväll med Tiago-koke-saul på innermittfältet och vietto-jacksson-griezmann som anfallare.

Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )

Sök på forumet efter innehåll:

Sök efter inlägg postade av:

Sökningen visar inlägg från det senaste året som matchar din sökning.

Spel utan konto innebär att man använder e-legitimation för registrering.

spela18-logostodlinjen-logospelpaus-logospelinspektionen-logo